שתף קטע נבחר

אתלטיקו מדריד הודחה, יונייטד ויובה עלו

ליגת האלופות: הקולצ'ונרוס סיימו ב-1:1 בחוץ עם צ'לסי במחזור הנעילה בשלב הבתים ונפרדו מהמפעל גם בעקבות ה-0:1 של רומא על קרבאך. השדים האדומים (1:2 על צסק"א) וסגנית אלופת אירופה (0:2 על אולימפיאקוס ביוון) העפילו לשמינית הגמר. גם פ.צ באזל עלתה

אתלטיקו מדריד נפרדה מליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס עלו לשמינית הגמר. הקולצ'ונרוס סיימו הערב (שלישי) בתיקו 1:1 בחוץ עם צ'לסי במחזור האחרון בשלב הבתים. השחקנים של דייגו סימאונה היו זקוקים לניצחון ולמעידה של רומא, אשר עלתה לשלב הבא אחרי שניצחה 0:1 את קרבאך.

 

לטבלאות הבתים בליגת האלופות

 

מנצ'סטר יונייטד עלתה אחרי שהפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 על צסק"א מוסקבה. פ.צ באזל, שגברה 0:2 על בנפיקה בפורטוגל, הצטרפה אליה. גם יובנטוס עלתה בזכות ניצחון 0:2 על אולימפיאקוס ביוון. באיירן מינכן נקמה (1:3) בפריז סן ז'רמן על התבוסה 3:0 בפריז אחרי ששתי הקבוצות הבטיחו קודם לכן את עלייתן. 

 

פליפה לואיס מתקשה להשלים עם הכישלון (צילום: AP) (צילום: AP)
פליפה לואיס מתקשה להשלים עם הכישלון(צילום: AP)

גריזמן מול קאנטה (צילום: AP) (צילום: AP)
גריזמן מול קאנטה(צילום: AP)

 

ליונל מסי שולב כמחליף בדקה ה-61 של המשחק בו ניצחה ברצלונה 0:2 את ספורטינג ליסבון אחרי שמוליכת הליגה הספרדית הבטיחה עוד לפני משחקי היום את עלייתה.

 

 

דייגו סימאונה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
דייגו סימאונה(צילום: getty images)
 

  

בית 3

צ'לסי - אתלטיקו מדריד 1:1

אתלטיקו נתנה את הכל, אבל שילמה ביוקר על כך שלא השיגה ניצחון בארבעת המחזורים הראשונים. הניסיון הראשון במשחק היה של פרננדו טורס שבעט (דקה 7) מעל למשקוף. מהעבר השני פרץ ויקטור מוזס (25) על הקו ומסר לאחור, אלברו מוראטה בעט ושוער אתלטיקו יאן אובלק קלט.

 

הזאר מוקף בשחקני אתלטיקו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הזאר מוקף בשחקני אתלטיקו(צילום: AFP)

 

הקולצ'ונרוס המשיכו במאמץ במחצית השנייה ובעיטה של פליפה לואיס נעצרה (58) בקורה. כעבור דקה נגח פרננדו טורס בכיוונו של סאול ניגס שהמשיך בנגיחה לרשת. שער עצמי של סטבן סאביץ' איזן (77) את התוצאה. בדקה ה-87 קיבל וויליאן מסירה מצוינת מהזאר ומצא את עצמו לבד מול השער, אבל בעט מעל למשקוף.

 

החגיגה של סאול לא נמשכה הרבה זמן (צילום: getty images) (צילום: getty images)
החגיגה של סאול לא נמשכה הרבה זמן(צילום: getty images)

ססק פברגאס ופרננדו טורס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ססק פברגאס ופרננדו טורס(צילום: AFP)

 

רומא - קרבאך 0:1

בדקה ה-57 כבשה רומא את השער היחיד במשחק וסיימה במקום הראשון בבית. השוער האורח הדף בעיטה של אדין דזקו, אבל אנדראה פרוטי המשיך בנגיחה לרשת.

 

בית 1

מנצ'סטר יונייטד - צסק"א מוסקבה 1:2

השחקנים של מוריניו השיגו את המטרה ומחקו פיגור בדרך לשלב הבא. בדקה הרביעית שלח רומלו לוקאקו את מרקוס ראשפורד, שבעט לקורה. בדקה ה-45 עלתה צסק"א ליתרון כאשר ויטיניו בעט לשער והכדור פגע באלן דזגויב וחדר פנימה. 

 

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד(צילום: AFP)

 

רומלו לוקאקו (66) ומרקוס ראשפורד (68, בעט פנימה אחרי מסירה של חואן מאטה) הפכו את התוצאה תוך שתי דקות. ביברס נאתכו נעדר מהסגל של צסק"א בגלל כרטיסים צהובים.  

 

בנפיקה ליסבון - פ.צ באזל 2:0

הנציגה השוויצרית הצטרפה למנצ'סטר יונייטד. בדקה החמישית נגח מוחמד אליונוסי לרשת והעלה את האורחים ליתרון. דמיטרי אוברלן הוסיף (62) את השני.  

 

בית 2

באיירן מינכן - פריז סן ז'רמן 1:3

עם יום היינקס באיירן נראית אחרת לגמרי והיא השיגה את הנקמה בקבוצה הצרפתית, שהשפילה אותה 0:3 בתקופה בה אימן עדיין קרלו אנצ'לוטי את הקבוצה. בדקה השישית בעט קיליאן אמבפה מפ.ס.ז' כדור מסוכן מקרוב והשוער סוון אוראיש הדף. רוברט לבנדובסקי העלה (8) את באיירן ליתרון כשהשתלט על כדור סמוך לשער ובעט פנימה. קורנטין טוליסו הוסיף (37) בנגיחה את השני אחרי שחאמס רודריגס הגביה מצד שמאל.

 

לבנדובסקי כובש לזכות באיירן מינכן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לבנדובסקי כובש לזכות באיירן מינכן(צילום: AFP)

 

בדקה ה-44 הדף אוראיש בעיטה של ניימאר. פריז סן ז'רמן הצליחה לצמק (53) כאשר אדינסון קבאני הקפיץ לתוך הרחבה ואמבפה נגח פנימה, אבל טוליסו השלים צמד (69) כשקיבל מסירה מקינגסלי קומאן (פרץ מצוין באגף השמאלי) ובעט לרשת.  

  

סלטיק - אנדרלכט 1:0

הקרואטי יוזו סימונוביץ' כבש שער עצמי והעניק (63) ניצחון לאנדרלכט, אבל סלטיק סיימה במקום השלישי ותמשיך לשחק בליגה האירופית. ניר ביטון ישב על הספסל ולא שיחק.  

 

בית 4

ברצלונה - ספורטינג ליסבון 0:2

ארנסטו ואלוורדה העניק מנוחה לליונל מסי, שלא פתח בהרכב ושולב כמחליף בדקה ה-61. פאקו אלקסר כבש (60) בנגיחה לזכות בארסה ושער עצמי של האקס ג'רמי מתיה (90) הבטיח את הניצחון של המארחת.

 

דוסט מספורטינג מחבק את סילסן מבארסה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דוסט מספורטינג מחבק את סילסן מבארסה(צילום: רויטרס)

יובנטוס חוגגת ביוון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יובנטוס חוגגת ביוון(צילום: AFP)

 

אולימפיאקוס - יובנטוס 2:0

אלופת איטליה השיגה את מטרתה והעפילה לשלב הבא. פאולו דיבאלה הגיע להזדמנות טובה בדקה השמינית וסחט עצירה מהשוער סילביו פרוטו. הביאנקונרי כבשו לראשונה (16) כשאלכס סנדרו פרץ בצד שמאל ומסר כדור רוחב, אותו דחק חואן קוודראדו לרשת. פדריקו ברנרדסקי הוסיף (90) את השני.  


פורסם לראשונה 05/12/2017 21:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים