שתף קטע נבחר

רונאלדו: "רוצה שבעה ילדים ושבעה כדורי זהב"

כוכב ריאל מדריד התראיין ל"לאקיפ" הצרפתי רגע לפני ההכרזה על הזוכה ב"בלון ד'אור" של המגזין "פראנס פוטבול" וחשף את השאיפות שלו לעתיד: "חמש זכיות זה נחמד, אבל שבע זה מספר המזל שלי"

 

מחר (חמישי) יוכרז הזוכה בכדור הזהב, הפרס היוקרתי של מגזין הכדורגל "פראנס פוטבול", כאשר סוכנויות ההימורים מנסות לנחש האם יהיה זה לאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו.

 

רגע לפני, רונאלדו, שנחשב לפייבוריט, התראיין ל"לאקיפ" הצרפתי ונשמע אופטימי לקראת זכייה חמישית שלו בפרס. "העונה הקודמת הייתה מדהימה. זכינו באליפות ובליגת האלופות, שם גם הייתי מלך השערים". אמר הפורטוגלי. זו הייתה העונה החמישית ברציפות שכריסטיאנו הוכתר למלך השערים של המפעל, כשסיים עם 12 שערים.

 

יש לו עוד עבודה כדי להשלים את המטרות. רונאלדו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יש לו עוד עבודה כדי להשלים את המטרות. רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

כשנשאל האם יכול להשוות את מספר הזכיות שלו לזה של מסי, הפתיע וענה: "אני רוצה שבעה כדורי זהב. חמש זה טוב, אבל שבע זה מספר המזל שלי, אז זה יהיה נהדר. אני רוצה שבעה כדורי זהב ושבעה ילדים".

 

אם מישהו תהה כמה רחוק רונאלדו משבעה ילדים, אז הוא לגמרי בדרך לשם. בקיץ האחרון, אם פונדקאית ילדה תאומים לסופרסטאר, כשרק לפני כחודש, בת זוגו, ג'ורג'יניה רודריגס, ילדה בת. לכריסטיאנו כמובן יש גם בן בשם כריסטיאנו ג'וניור (7).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים