שתף קטע נבחר

בשירות נאפולי: 0:0 בין יובנטוס ואינטר

ליגה איטלקית, מחזור 16: הגברת הזקנה והנראזורי נפרדו בתיקו ללא שערים בטורינו, שמשרת בעיקר את הקבוצה של מאוריציו סארי, שיכולה לעלות מחר לפסגת הסריה א'

נאפולי תוכל לעלות מחר למקום הראשון בטבלת הסריה א', אחרי שיובנטוס ואינטר נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 בטורינו.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

הגברת הזקנה הגיעה למשחק הצמרת ממקום שבשנים האחרונות היה זר עבורה - המקום השלישי בטבלה. הנראזורי, לעומתה, הגיעו כמוליכי הטבלה הגאים, שרשמו לא פחות מ-17 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד.

 

הנדנוביץ' בפעולה. השוער היה איש המשחק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הנדנוביץ' בפעולה. השוער היה איש המשחק(צילום: AFP)

המחצית הראשונה באצטדיון אליאנץ בטורינו הסתיימה ללא שערים, אבל עם נתון מדהים אחד – האורחת לא בעטה לעבר שער האלופה המכהנת אפילו פעם אחת. מנגד, יובנטוס עשתה את זה שמונה פעמים. למצב הטוב ביותר ב-45 הדקות הראשונות הגיע מריו מנדז'וקיץ', שנגח למשקוף של סמיר הנדנוביץ'.

 

גם המחצית השנייה נמשכה באותה המגמה. יובנטוס סיכנה את שערה של מוליכת הטבלה ללא הרף, אבל ערב אדיר של השוער הסלובני מנע ממנה לכבוש. 0:0 בסיום, שמשרת בעיקר את נאפולי, שיכולה לעלות מחר (16:00 מול פיורנטינה) לפסגת הסריה א'.

 

היגוואין. לא הצליח להכניע את הנדנוביץ' (צילום: AFP) (צילום: AFP)
היגוואין. לא הצליח להכניע את הנדנוביץ'(צילום: AFP)

מוקדם יותר הערב נפרדו קליארי וסמפדוריה ב-2:2 מרתק. פאביו קוואליארלה כבש צמד בזק (12 ו-19) והוריד את האורחים להפסקה ביתרון כפול. שני שערים מהירים מהצד השני, של דייגו פאריאס (56) ולאונרדו פאבולטי (60), חילקו את הנקודות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים