שתף קטע נבחר

מוריניו: "כנראה שסיפור האליפות גמור"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הכיר במציאות אחרי ההפסד בדרבי, ולא שכח לתקוף את השופט: "טעות קשה שלו השפיעה על התוצאה". פפ גווארדיולה היה מאושר אחרי שפתח פער 11 נקודות על היריבה העירונית: "ניצחנו כי היינו טובים יותר בכל ההיבטים"

שיא אחד נשבר, שיא אחר יחכה לעתיד הרחוק. מנצ'סטר סיטי ניצחה הערב (א') את מנצ'סטר יונייטד 1:2 בדרבי באולד טראפורד, פתחה ממנה פער של 11 נקוודת בטבלה וגם קבעה הישג מדהים - 14 ניצחונות ליגה רצופים, שיא חדש בליגה הבכירה באנגליה. לעומת זאת, יונייטד החמיצה להזדמנות לשבור את שיא המועדון למשחקים רצופים ללא הפסד באצטדיונה הביתי, שנשאר על 40.

 

המנג'ר המנצח פפ גווארדיולה אמר בסיום: "ניצחנו כי היינו טובים יותר בכל ההיבטים. הפעם האחרונה בה קבוצה שלי שלטה בצורה כזו נגד יונייטד הייתה בגמר ליגת האלופות ב-2011". מגן סיטי פביאן דלף, שטעות שלו הובילה לשער של יונייטד, הרגיש הקלה: "זה הניצחון המתוק מכולם. הייתה לנו תוכנית משחק ברורה ועמדנו בה. עכשיו האוהדים שלנו מאושרים ואנחנו הולכים לחגוג".

 

נפרדו כידידים. טוב, חוץ מהתוצאה (צילום: gettyimages)
נפרדו כידידים. טוב, חוץ מהתוצאה(צילום: gettyimages)

  

באופן לא מפתיע, ז'וזה מוריניו לא היה מרוצה במיוחד אחרי המשחק, וזעם על ההגנה שלו, עם עקיצה לכיוון השופט. "כנראה שסיפור האליפות גמור. מנצ'סטר סיטי היא קבוצה מצוינת, והמזל ואלי הכדורגל שומרים עליה, ההחלטות הולכות בכיוון שלה", אמר "המיוחד". "זה לא יאמן שספגנו את שני השערים האלה. הם הבקיעו שני שערים מכלום, מכדורים חוזרים. אלו היו שני שערים רעים".

 

מוריניו גם רתח על ההחלטה לא לשרוק לפנדל אחרי המגע בין אנדר הררה לניקולס אוטמנדי ברחבה, ובמקום זאת לשלוף לספרדי צהוב על התחזות: "זה היה פנדל ברור. השופט הוא בן אדם ורצה לתת משחק טוב, אבל טעות קשה שלו השפיעה על התוצאה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים