שתף קטע נבחר

רונאלדו: "רוצה לפרוש במדריד, אבל זה לא תלוי בי"

אחרי שכבש את שער הניצחון בגמר גביע העולם למועדונים, כוכב ריאל הצהיר שוב שבכוונתו להישאר בקבוצה ושלח רמז עבה לעבר פלורנטינו פרס

 

כריסטיאנו רונאלדו סידר לריאל מדריד תואר נוסף, הפעם כשכבש את השער היחיד בגמר גביע העולם למועדונים בניצחון 0:1 אמש (שבת) על גרמיו, ואחרי המשחק התפנה להתייחס לעתידו.

 

כשהכוכב הפורטוגלי נשאל האם הוא רוצה לפרוש במדי ריאל מדריד, הוא השיב: "אם אפשר, כן - אבל זה לא משהו שתלוי בי. אני לא הבוס של המועדון. נחיה ונראה".

 

רונאלדו עם פלורנטינו פרס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדו עם פלורנטינו פרס(צילום: AFP)

 

את ההתבטאות של רונאלדו, שבאה על רקע הדיווחים שהוא עשוי לעזוב את אלופת אירופה (כולל דיווח אחד שהעלה את האפשרות לטרייד שלו לפריז סן ז'רמן תמורת ניימאר), אפשר בקלות לפרש כמסר לנשיא המועדון פלורנטינו פרס.

 

כבר בטקס כדור הזהב הצהיר רונאלדו שבכוונתו לפרוש במדי ריאל. בראיון ביום הטקס אמר פרס שרונאלדו הוא השחקן השלם ביותר מאז אלפרדו די סטפנו והגדיר אותו כיורשו של החלוץ והסמל האגדי, ובד בבד אמר שצירוף ניימאר לריאל מדריד הוא לא רעיון רע.

 

רונאלדו חוגג עם מרסלו בגמר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רונאלדו חוגג עם מרסלו בגמר(צילום: רויטרס)

 

אתמול אמר פלורנטינו פרס לעיתונאים אחרי הגמר: "היינו ראויים לזכות בתואר וזו אולי השנה הכי טובה בתקופתי במועדון. מי שמפקפקים בכריסטיאנו מפקפקים בריאל מדריד ובמשחק הכדורגל. הוא תמיד יכבוש. הוא שיחק טוב מאוד והראה שוב את הרעב ואת התשוקה שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: getty images
מומלצים