שתף קטע נבחר

מוריניו אחרי ההדחה: "היה לבריסטול מזל"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא לקח ללב את ה-2:1 לבריסטול סיטי ברבע גמר גביע הליגה: "הם נלחמו כאילו מדובר במשחק על החיים. אנחנו מועדון שיודע לנצח, אבל גם להפסיד"

הדחה משפילה. מוריניו (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
הדחה משפילה. מוריניו(צילום: gettyimages)

 

"את האמת, היה להם מזל". כך סיכם מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, את ההדחה המשפילה של קבוצתו ברבע גמר גביע הליגה האנגלי. 'המיוחד' והשדים האדומים נוצחו 2:1 על ידי בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ, למרות שסגנית מוליכת הפרמייר-ליג שיחקה עם פול פוגבה, אנתוני מרסיאל, מרקוס רשפורד וזלאטן איברהימוביץ' בחלק הקדמי.

 

"הם כבשו את שער הניצחון ולנו לא היה כבר זמן להגיב", הוסיף מוריניו, שדווקא לא נשמע עצבני. "באמת צריך להחמיא להם - בריסטול סיטי שיחקה נהדר. הם נלחמו כאילו מדובר במשחק על החיים שלהם. מה שכנראה היה נכון. זה יום נהדר לכדורגל. קבוצה מליגה נמוכה מנצחת ומעפילה לחצי הגמר. מגיע להם כל הכבוד".

 

לי ג'ונסון חוגג את הסנסציה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לי ג'ונסון חוגג את הסנסציה(צילום: רויטרס)

 

 

לאחר מכן, הגיע גם שלב התירוצים של הפורטוגלי: "פגענו פעמיים בקורה ולא היינו כאלה גרועים. המזל שלהם היה שער הניצחון, חצי דקה לפני השריקה. אנחנו מועדון שיודע לנצח, אבל גם להפסיד".

 

 

ומה היה למנג'ר המנצח, לי ג'ונסון, להגיד אחרי הסנסציה הגדולה? "אבא שלי (גארי ג'ונסון) תמיד אומר שהוא המאמן המצליח ביותר בתולדות בריסטול. אני חושב שקצת התקרבתי אליו", הוא צחק. "יש לנו קבוצה מופלאה של שחקנים, עברה תקופה ארוכה מאז שהשגנו ניצחון גדול כזה בבית".

 

כובש שער הניצחון, קורי סמית', סיכם: "מדהים, אני ממש לא יודע מה להגיד. שיחקנו נכון, בדיוק כמו שעשינו לאורך כל העונה עד כה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ז'וזה מוריניו
צילום: רויטרס
מומלצים