שתף קטע נבחר

מאוריסיו פוצ'טינו: "אין להארי קיין תג מחיר"

מאמן טוטנהאם הגיב לראשונה על ההישג הנדיר של החלוץ שלו, שכבש 56 שערים בשנת 2017, ורמז שהאנגלי לא יעזוב בקרוב את לונדון: "הוא סופרסטאר, תמיד היה כזה. הוא יכול להיות כאן כמו שטוטי היה עבור רומא"

מה עוד נותר לומר על שנת 2017 של הארי קיין? החלוץ הפנטסטי של טוטנהאם עקף את כולם בסיבוב, כבש שישה שערים בשני המשחקים האחרונים של השנה, אותה סיים עם 56 שערים, שניים יותר מלאו מסי.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

על הדרך הוא גם שבר את שיאו של אלן שירר, כשסיים את השנה עם 39 שערי פרמייר-ליג, שלושה יותר מהחלוץ האגדי, שכמובן לא שכח לפרגן: "הייתה לך שנה מדהימה. אתה ראוי להחזיק בשיא הזה. כל הכבוד ותמשיך לעבוד קשה".

 

הטוטי של טוטנהאם? קיין עם פוצ'טינו (צילום: getty images) (צילום: getty images)
הטוטי של טוטנהאם? קיין עם פוצ'טינו(צילום: getty images)

 

וכמובן שההישג המדהים הזה רק הגדיל את כמות המתעניינות בקיין, כשגם כך הרשימה הייתה גדולה. בינתיים, יו"ר הספרס, דניאל לוי, מסרב לשמוע בכלל על הצעות עבור החלוץ בן ה-23 והמאמן שלו, מאוריסיו פוצ'טינו, חיזק אותו.

 

"הארי קיין, עם המנטאליות שלו, יכול להיות עבור טוטנהאם מה שפרנצ'סקו טוטי היה עבור רומא", אמר פוצ'טינו ויותר מרמז למה הוא מצפה מהכוכב שלו. "בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו, הארי הוא שחקן נפלא ומקצוען אמיתי - אז למה שהוא יישאר כאן לתמיד?".

 

שומר עליו שלא יברח. פוצ'טינו עם קיין (צילום: getty images) (צילום: getty images)
שומר עליו שלא יברח. פוצ'טינו עם קיין(צילום: getty images)

 

הארגנטינאי המשיך: "להארי אין תג מחיר, פשוט כי אנחנו רוצים אותו כאן. אי אפשר להעריך את המחיר שלו, פשוט כי אין לו כזה".

 

פוצ'טינו החמיא לקיין ואמר: "הוא לא פתאום הפך לסופרסטאר רק כי הוא שבר שיא מדהים. כלום לא השתנה, הוא היה סופרסטאר לפני שלוש שנים, לפני שנה, לפני שישה חודשים ולפני שבוע. תמיד התייחסנו אליו כמו לסופרסטאר. סמכנו עליו מהיום הראשון כי הרגשנו את הפוטנציאל שלו, ועכשיו מגיע לו כל הקרדיט על ההישגים שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים