שתף קטע נבחר

גווארדיולה: "השופטים צריכים להגן על השחקנים"

המנג'ר מתח ביקורת על השיפוט אחרי ה-0:0 של מנצ'סטר סיטי מול קריסטל פאלאס והתיקול החריף שגרם לפציעתו של קווין דה בריינה: "יש לו מזל. יש גבול שאם חוצים אותו זה נעשה מסוכן. אני מקווה שגבריאל ז'סוס ייעדר רק לחודש-חודשיים"

רצף הניצחונות המדהים של מנצ'סטר סיטי בפרמייר-ליג נעצר על 18 לאחר שהסיטיזנס סיימו היום (ראשון) ב-0:0 מול קריסטל פאלאס. פנדל חלש של לוקה מיליבוייביץ' נעצר על ידי אדרסון בתוספת הזמן. הדאגה המרכזית של מוליכת הטבלה האנגלית אחרי המשחק נגעה לפציעותיהם של גבריאל ז'סוס וקווין דה בריינה.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

פפ גווארדיולה לא אהב את העובדה שהשופט לא הרחיק את ג'ייסון פאנצ'ון אחרי התיקול החריף שלו על דה בריינה, שגרם לפציעתו: "השופטים צריכים להגן על השחקנים. אנחנו יודעים כמה המשחק באנגליה הוא חזק מבחינה פיזית, אבל קבוצות עדיין מאבדות שחקנים גדולים, לא רק מנצ'סטר סיטי. חייבים להגן על כל השחקנים".

 

קווין דה בריינה. "כולנו יודעים עד כמה הכדורגל כאן חזק פיזית" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קווין דה בריינה. "כולנו יודעים עד כמה הכדורגל כאן חזק פיזית"(צילום: רויטרס)

 

"היום לא היה לנו מזל", הוסיף המנג'ר. "יש גבול שאם חוצים אותו זה נעשה מסוכן. יש שחקנים שיש לנו מזל שהם עדיין כאן. לפעמים פציעות קורות מפני שהכדורגל מהיר וזריז יותר, לא כי שחקנים רוצים לפגוע באחר, אבל שחקנים שנפצעים עלולים להיות בחוץ להרבה זמן".

 

על הפציעה של גבריאל ז'סוס אמר גווארדיולה: "אני מקווה שהוא ייעדר רק לחודש או חודשיים. לדה בריינה יש מזל. נצטרך לראות סופית מה מצבם של קווין וגבריאל ואז נראה לגבי האפשרות לצרף רכש בינואר. אלכסיס סאנצ'ס? הוא שחקן של ארסנל ואני מאמין שהוא יישאר שם".

 

הפציעה של גבריאל ז'סוס (צילום: getty images) (צילום: getty images)
הפציעה של גבריאל ז'סוס(צילום: getty images)

 

"צריך לתת קרדיט לקריסטל פאלאס, הם קבוצה טובה. היו לנו בעיות במשחק, אבל המחצית השנייה הייתה טובה בהרבה מהראשונה. שתי הקבוצות היו ראויות לנקודה. אדרסון עזר לנו לשמור על הנקודה הזו", אמר גווארדיולה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
פפ גווארדיולה
צילום: getty images
מומלצים