שתף קטע נבחר

רונאלדיניו יפרוש רשמית אחרי המונדיאל

אחיו וסוכנו של הכוכב הברזילאי, רוברטו אסיס, אישר שלאחר טורניר גמר גביע העולם ברוסיה הוא ישתתתף במשחק פרידה: "הוא לא רוצה לשחק יותר כדורגל מקצועני"

 

רונאלדיניו בימים יפים יותר בברצלונה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רונאלדיניו בימים יפים יותר בברצלונה(צילום: gettyimages)

 

הקריירה של רונאלדיניו (37) הגיעה למעשה לסיומה כבר לפני שנתיים. מאז שהוא עזב את פלומיננזה הוא לא שיחק בשום מסגרת רשמית, אבל עד כה לא הודיע על פרישה מכדורגל.

 

כעת נראה שההודעה הרשמית על סיום הקריירה שלו תגיע בקרוב. אחיו וסוכנו של רונאלדיניו, רוברטו אסיס, אישר שלאחר משחקי המונדיאל ברוסיה הוא עשוי להשתתף במשחק פרידה.

 

רונאלדיניו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדיניו(צילום: AFP)

 

"הוא גמר עם הכדורגל ונעשה משהו גדול. עוד לא הוחלט מתי זה יקרה, אבל בטוח שאחרי המונדיאל", אמר אסיס. "הוא לא רוצה לשחק יותר כדורגל מקצועני". פלומיננזה הייתה כאמור הקבוצה האחרונה בה שיחק רונאלדיניו באופן

רשמי. הוא לבש את מדיה 9 פעמים ב-2015 לפני שהגיע לסיכום על התרת חוזהו. מאז הוא שימש כשגריר מיוחד של ברצלונה ונטל חלק במשחקי ידידות.

 

לפני כחודשיים רמז רונאלדיניו בראיון שהוא לא מתכוון לשוב יותר למגרשים: "אני כבר זקן מדי בשביל ספורט". כזכור, הוא נבחר פעמיים לכדורגלן השנה בעולם (2004 ו-2005) בשנות השיא שלו בעת ששיחק בברצלונה, עימה גם זכה בליגת האלופות ב-2006.

 

ההישג הבולט אליו הגיע במדי נבחרת ברזיל היה הזכייה במונדיאל ביפן ודרום קוריאה 2002, כמו כן הוא זכה עם אתלטיקו מניירו בגביע הליברטדורס (2013).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים