שתף קטע נבחר

גביע הליגה: ארסנל ניצחה את צ'לסי ועלתה לגמר

חצי גמר, גומלין: אחרי 0:0 בסטמפורד ברידג', התותחנים חזרו מפיגור מוקדם במשחק הביתי וניצחו 1:2. ג'אקה הכריע בדקה ה-60, הופעת בכורה לבארקלי בצ'לסי. איטליה: לאציו שיפרה עמדות בצמרת

ארסנל, כך נראה, נכנסה לטירוף מיוחד בשבוע האחרון. בשוק ההעברות, היא אמרה שלום לשניים משחקניה המרכזיים בעונות החולפות, אלכסיס סאנצ'ס ות'יאו וולקוט, וצירפה את הנריק מחיטריאן. על המגרש, היא התפוצצה ב-1:4 בליגה על קריסטל פאלאס, משחק שעצר תקופה של הידרדרות, והערב (ד') עלתה לגמר גביע הליגה עם 1:2 ביתי בדרבי על צ'לסי (1:2 בסיכום).

 

מחיטריאן עוד לא נכלל בסגל התותחנים, אבל במקום זאת הם קיבלו עזרה מהיריבה. צ'לסי דווקא עלתה ליתרון מהיר משער של אדן הזאר (7) שנמצא בכושר נפלא, אבל אנטוניו רודיגר איזן בשער עצמי תוך חמש דקות. גרניט ג'אקה הכריע בדקה ה-60, ושלח את ארסנל למפגש מרתק מול מנצ'סטר סיטי בגמר.

ג'אקה מכניע את קבאז'רו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'אקה מכניע את קבאז'רו(צילום: AFP)

 

צ'לסי תישאר עם הבעיות שלה - היא עוד לא מצאה את החלוץ הנוסף שיחזק את הסגל ויעזור לאלבארו מוראטה הפצוע שלא היה הערב בסגל. אנטוניו קונטה לא סומך בבירור על מיצ'י בטשואיי שנשאר על הספסל עד לדקה ה-65, בזמן שהזאר פתח בחוד. לעומת זאת, קונטה השתמש לראשונה ברכש מאברטון רוס בארקלי, שהחליף כבר אחרי חצי שעה את וויליאן שנפצע.

 

 

באיטליה נערכו הערב שני משחקי השלמה, עם מגמות הפוכות עבור העיר רומא - לאציו השלישית נשארה פחות או יותר בתמונת האליפות (שמונה נקודות מהמוליכה נאפולי), רומא התרחקה מהצמרת. לאציו הביסה את אודינזה 0:3, כשהיא נהנית משער עצמי של סמיר (22), לצד שערים של נאני (47) ופליפה אנדרסון (87). רומא סחטה בקושי 1:1 בחוץ מסמפדוריה אחרי שער של אדין דז'קו בדקה ה-91. סמפ הובילה מפנדל של פאביו קוואליארלה (45). בסקוטלנד, היברניאן ואופיר מרציאנו ניצחו 0:1 בדנדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
ג'אקה ואלנני חוגגים
צילום: AFP
מומלצים