שתף קטע נבחר

ניימאר: "ברור ששריקות הבוז מציקות לי"

אחרי הצמד מול מונפלייה (0:4), חלוץ פ.ס.ז' התייחס לביקורות בעקבות סירובו לתת לקבאני לבעוט פנדל ב-0:8 על דיז'ון: "אני צריך להתמודד עם זה, לא אמרתי תודה לקהל בגלל שסבלתי מכאבי גב"

"ברור ששריקות הבוז מציקות לי, אבל אני פה בשביל לדעת להתמודד גם עם זה". כך אמר ניימאר בהתייחסות ראשונה לתקרית בה העבירו עליו אוהדי פריז סן ז'רמן ביקורת בעקבות סירובו לתת לאדינסון קבאני לבעוט פנדל בניצחון 0:8 על דיז'ון.

 

 

אתמול (ש') כבש הברזילאי צמד בניצחון 0:4 על מונפלייה, בו הפך קבאני למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. ניימאר הגיב: "אני מרוצה, בעיקר בגלל שניצחנו. זה הדבר הכי חשוב ואני גם חושב שהצגנו משחק טוב". כשנשאל מדוע לא הודה לקהל באותו משחק אמר: "זה בגלל שסבלתי מכאבים בגב".

 

ניימאר וקבאני (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניימאר וקבאני(צילום: AFP)

 

ניימאר נשאל אם ידע שקבאני עומד לשבור את השיא כבר במשחק בו סירב לתת לו לבעוט פנדל, והשיב: "היה בלתי אפשרי לא לדעת את זה. המאמן החליט שאני אבעט, אני צריך לקחת אחריות ואין שום בעיה עם זה. כולם יודעים מה קרה בחדר ההלבשה, אני רגוע ומרוצה מהחברים שלי. באתי לפה כדי לעשות היסטוריה, להבקיע הרבה שערים ולעשות כמיטב יכולתי".

 

הברזילאי התייחס לידיעות על מעבר אפשרי לריאל מדריד, ולעימות הצפוי מול הבלאנקוס בשמינית גמר ליגת האלופות (14 בפברואר): "אני מכבד את כריסטיאנו רונאלדו, כי הוא עשה היסטוריה בכדורגל ואני מנסה להתקרב לשחקנים האלה, אבל ריאל מדריד היא לא רק רונאלדו, הוא והאחרים יוצרים מצבים מסוכנים. הלוואי שהמשחק הזה היה בגמר, אבל זה יגיע מהר מאוד".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים