שתף קטע נבחר

נאפולי חזרה לפסגה, מילאן ניצחה בזכות השופט

מחזור 22: יום אחד במקום השני הספיק לשחקניו של מאוריציו סארי, שגברו 1:3 על בולוניה וחזרו לפסגת הסריה א'. רק 1:1 לאינטר עם ספאל, פיורנטינה קרסה בביתה מול ורונה

יובנטוס עשתה אתמול את המוטל עליה כשגברה 0:2 על קייבו, אבל כנראה שיום אחד במקום השני הספיק לנאפולי. הקבוצה של מאוריציו סארי ניצחה היום (ראשון) 1:3 את בולוניה במסגרת המחזור ה-22 וחזרה לפסגת הסריה א'.

 

לטבלת הסריה א'

 

שחקניו של סארי מודעים לעובדה שכל איבוד נקודות עלול לעלות להם ביוקר. בדקה הראשונה זה נראה היה לא טוב, כשרודריגו פלאסיו העלה את האורחת ליתרון מפתיע. אלא שמכאן והלאה הכל הלך רק לכיוון אחד. שער עצמי של איברהימה אמבאייה (5), וצמד של דריס מרטנס (37 בפנדל ו-59) סידרו לנאפולי שלוש נקודות יקרות, שהחזירו אותה למקום הראשון בטבלה.

 

נאפולי חוגגת. חזרה לפסגה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
נאפולי חוגגת. חזרה לפסגה(צילום: gettyimages)

 

המשחק שעשה הכי הרבה רעש הערב היה בסן סירו, כשמילאן גברה 1:2 על לאציו. פטריק קוטרונה כבש את הראשון (15), אדם מארוסיץ' השווה זמנית (20) וג'אקומו בונאונטורה (44) קבע את תוצאת הסיום. הבעיה? השער הראשון של קוטרונה היה בעזרת היד, גם שופט הווידאו לא שם לב והוא אושר.

 

במשחק נוסף, רומא הופתעה בביתה 1:0 על ידי סמפדוריה וממשיכה בתקופה הרעה שפוקדת אותה, פחות מחודש לפני שמינית גמר ליגת האלופות. אלסנדרו פלורנצי החמיץ מהנקודה הלבנה (39) וכמאמר הקלישאה, מי שלא כובש - סופג. דובאן ספאטה (80) הבקיע לקראת הסיום ושלח את שחקני סמפ לחגוג.

 

קוטרונה "נוגח" פנימה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קוטרונה "נוגח" פנימה(צילום: AFP)

 

רק 1:1 לאינטר עם ספאל

אינטר רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בכל במסגרות. זה קרה כשהשחקנים של לוצ'יאנו ספאלטי יצאו למשחק חוץ מול ספאל וחזרו עם 1:1 מביך. שער עצמי של פרנצ'סקו ויקארי העלה את הנראזורי ליתרון (49), אבל אלברטו פאלוסקי כבש בדקה ה-90 וחילק את הנקודות.

 

שחקני אינטר. שבעה משחקים ללא ניצחון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שחקני אינטר. שבעה משחקים ללא ניצחון(צילום: רויטרס)

 

ספאל היא לא קבוצת התחתית היחידה שהשיגה תוצאה מרשימה היום. ורונה

יצאה למשחק חוץ מול פיורנטינה והתפוצצה עליה עם 1:4 ענק. יאגוס ווקוביץ' (11) מוייז קין (20 ו-46) ואלכס פרארי (55) כבשו לאורחת, ז'יל דיאס צימק עבור הוויולה.

 

יתר התוצאות: טורינו - בנוונטו 0:3, קרוטונה - קליארי 1:1, גנואה - אודינזה 1:0. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים