שתף קטע נבחר

מנצ'סטר סיטי הציגה רשמית את איימריק לאפורט

לאחר שהשלימו את ההעברה היקרה בתולדות המועדון, הסיטיזנס הציגו את הבלם הצרפתי שהצטרף מבילבאו תמורת 57 מיליון ליש"ט. גווארדיולה: "יש מועדונים שמוציאים 300 או 400 מיליון ליש"ט על שני שחקנים, אנחנו ניצלנו את הכסף הזה לרכישת שישה"

מנצ'סטר סיטי הציגה היום (שלישי) רשמית את הבלם החדש שלה, איימריק לאפורט. הצרפתי בן ה-23 הצטרף מאתלטיק בילבאו תמורת סכום שיא מבחינת המועדון, 57 מיליון ליש"ט (כ-65 מיליון אירו). הוא חתם על חוזה לחמש שנים וחצי, עד יוני 2023. ההעברה היקרה ביותר עד כה של הקבוצה הייתה של קווין דה בריינה, שעבר ב-2015 מוולפסבורג עבור 55 מיליון ליש"ט.

 

"אני מצפה לשחק תחת פפ גווארדיולה ולנסות לעזור למועדון להשיג הצלחות", אמר לאפורט לאתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי. "העובדה שהמועדון האמין בי אומרת הרבה ואני נרגש להתחיל לשחק כאן".

 

איימריק לאפורט (צילום: מנצ'סטר סיטי) (צילום: מנצ'סטר סיטי)
איימריק לאפורט(צילום: מנצ'סטר סיטי)

 

פפ גווארדיולה אמר על ההחתמה: "הוא מוכן לאתגר, אבל כמובן שהוא עוד יצטרך להסתגל. הפרמייר-ליג מיוחדת במובנים רבים. הוא שחקן אינטליגנטי. תמיד קשה לשחקנים חדשים, אבל נהיה סבלניים".

 

ב-19 החודשים שבהם פפ גווארדיולה עובד כמנג'ר הקבוצה, מנצ'סטר סיטי שפכה 448 מיליון פאונד (!) על 16 שחקני רכש. בתגובה לביקורת המנג'ר בחר לעקוץ היום את פריז סן ז'רמן וברצלונה: "יש מועדונים שמוציאים 300 או 400 מיליון ליש"ט על שני שחקנים. אנחנו ניצלנו את הכסף הזה לרכישת שישה שחקנים. כשאתה רוצה להתחרות ברמה הגבוהה ביותר, אתה צריך להשקיע".

 

סיטי הייתה מעוניינת בלאפורט עוד ב-2016, אבל הוא בחר אז להישאר בבילבאו. כעת הוא מרגיש מוכן לקפיצת המדרגה. אגב, קבוצות הפרמייר-ליג בזבזו כבר 252 מיליון ליש"ט בחודש הזה - שיא חדש לחלון ההעברות של ינואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מנצ'סטר סיטי
איימריק לאפורט
צילום: מנצ'סטר סיטי
מומלצים