שתף קטע נבחר

בכיר בווסטהאם: "לשחקנים אפריקאים יש גישה שלילית"

אחראי גיוס השחקנים של הפטישים הסתבך בהתבטאויות בעייתיות, אך התעקש כי לא מדובר בעניין גזעני: "היו לנו שלושה אפריקאים כאן לאחרונה, והרגשנו שאנחנו לא רוצים במיוחד שיהיו לנו עוד"

ווסטהאם, שעוברת עונה בינונית ומטה שנעה בין התחתית לאזור מרכז הטבלה, לא הצליחה להתחזק בינואר. ולמרות זאת, היא הצליחה לעורר סערה עם סגירת החלון, וזאת בגלל טוני הנרי, אחראי גיוס השחקנים במועדון, שהתבטא בצורה בעייתית כלפי שחקנים אפריקאים בראיון ב"דיילי מייל" והושעה לאחר מכן.

 

העיתון האנגלי חקר את הנושא לאחר שהתברר כי הנרי אמר לסוכנים שונים במהלך החודש האחרון כי לשחקנים אפריקאים יש גישה שלילית, וכי הם יוצרים מהומה כשהם נשארים מחוץ לסגל. ב"דיילי מייל" פנו אל הנרי כדי שיתייחס לטענות, והוא לא הכחיש ואף המשיך באותו הקו: "היו לנו שלושה אפריקאים כאן לאחרונה, והרגשנו שאנחנו לא רוצים במיוחד שיהיו לנו עוד. זה לא עניין גזעני. זה פשוט קשור לגישה שלהם".

 

שיקו קויאטה. ומה הנרי חושב עליו בתור אפריקאי בווסטהאם? (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
שיקו קויאטה. ומה הנרי חושב עליו בתור אפריקאי בווסטהאם?(צילום: גטי אימגס)

 

במקרה או שלא במקרה, אתמול עם סיום מועד ההעברות ווסטהאם מכרה לסוונזי את חלוץ נבחרת גאנה אנדרה אייוו. בקבוצה עדיין מופיעים מספר שחקנים אפריקאים או ממוצא אפריקאי, כמו הקשר הסנגלי שיקו קויאטה, ומעניין יהיה לראות אם המועדון יגיב בחומרה לדברים כדי לפייס אותם.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
קויאטה ושחקני ווסטהאם
צילום: AFP
מומלצים