שתף קטע נבחר

שער בכורה לסאנצ'ס בניצחון מנצ'סטר יונייטד

ליגה אנגלית, מחזור 26: אלכסיס כבש בכדור חוזר אחרי שהחטיא פנדל ב-0:2 על האדרספילד. גם לוקאקו הבקיע. מנצ'סטר סיטי הסתפקה ב-1:1 בחוץ נגד ברנלי. ארסנל הביסה 1:5 את אברטון, שלושער לראמזי, שער בכורה לאובמיאנג

אלכסיס סאנצ'ס כבש שער בכורה במנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים גברו הערב (ש') 0:2 בבית על האדרספילד במחזור ה-26 בפרמייר ליג. בעקבות זאת הם צימקו ל-13 נקודות את הפער בצמרת ממנצ'סטר סיטי, שסיימה מוקדם יותר בתיקו 1:1 במגרשה של ברנלי.

 

 

רומלו לוקאקו הבקיע (55) את השער הראשון בבעיטה מהאוויר אחרי בישול של חואן מאטה ובדקה ה-58 הגיע הרגע של סאנצ'ס, אשר הוכשל ברחבה על ידי מייקל הפל. השוער יונאס לואסי הדף את הבעיטה של חלוץ הרכש מהנקודה הלבנה, אבל הצ'יליאני הגיע לכדור החוזר ושלח אותו לרשת.

 

סאנצ'ס חוגג עם פול פוגבה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
סאנצ'ס חוגג עם פול פוגבה(צילום: EPA)

 

רק 1:1 למנצ'סטר סיטי נגד ברנלי

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, מנצ'סטר סיטי נעצרה עם 1:1 בברנלי. שער של דנילו החזיק מעמד 83 דקות, לפני שהחבורה של פפ גווארדיולה חטפה שוויון מפתיע. המגן קיבל בדקה ה-22 כדור מברנרדו סילבה אחרי קרן קצרה וסובב ברגל ימין מ-20 מטרים לפינה הרחוקה ופנימה. סיטי החמיצה והחמיצה הזדמנויות להכפיל את התוצאה ובסיום, כמאמר הקלישאה, ספגה.

 

דה בריינה מתקשה מול הגנת ברנלי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דה בריינה מתקשה מול הגנת ברנלי(צילום: AFP)

 

ברנלי, שלא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים וסובלת ממכת פציעות גדולה, הייתה קרובה להשוות בדקה ה-32. בן מי בעט מהאוויר מתוך הרחבה, אדרסון הדף. שבע דקות לסיום היא הצליחה להכניע את השוער הברזילאי. מת'יו לוטון הגביה כדור מצד ימין ויוהאן ברג גודמונדסון האיסלנדי בעט פנימה.

 

דנילו חוגג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דנילו חוגג(צילום: רויטרס)

 

ארסנל הביסה 1:5 את אברטון, אובמיאנג כבש בבכורה

שבוע לפני הדרבי מול טוטנהאם, התותחנים נראים מצוין. הקבוצה של ארסן ונגר מחצה את הטופיז כשעלתה ל-0:3 אחרי 19 דקות בלבד מצמד של ארון ראמזי (6, 19) ועוד אחד של לורן קוסילייני (14).

 

פייר אמריק אובמיאנג כבש שער (37) בהופעת הבכורה שלו מבישול של הנריק מחיטריאן שהגיע מיונייטד וחתם מחצית ראשונה נהדרת. דומיניק קאלוורט-לווין צימק (64) שלוש דקות אחרי שהחליף את תיאו וולקוט ששיחק מול האקסית. כוכב המשחק ראמזי השלים שלושער (ראשון בקריירה) בדקה ה-74 מבישול שלישי של מחיטריאן. הרכש של ארסנל מתחיל לספק את הסחורה.

 

אובמיאנג חוגג את הראשון שלו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אובמיאנג חוגג את הראשון שלו(צילום: רויטרס)

 

ברייטון גברה 1:3 בבית על ווסטהאם משערים של גלן מארי (8), חוסה איסקיירדו (59) ופסקל גרוס (75). בירם כיאל שולב כמחליף בדקה ה-83. חאבייר הרננדס כבש (30) לפטישים.

לסטר סיימה בתיקו 1:1 ביתי עם סוונזי. ג'יימי וארדי כבש (17) לשועלים, פדריקו פרננדס השווה (53).

 

סטוק סיטי מסובכת בתחתית לאחר איבדה יתרון 0:1 (שרדן שאקירי 5) והפסידה 2:1 בחוץ לבורנמות'. ג'ושוע קינג (70) וליס מוסט (79) חוללו מהפך.

 

ווסט ברומיץ' נותרה במקום האחרון לאחר שהפסידה 3:2 בבית לסאות'המפטון. אחמד חג'אזי כבש (4) למארחת, אבל מריו למינה (40), ג'ק סטיבנס (43) וג'יימס וורד-פרואוז (55) הפכו. חוסה סולומון רונדון צימק (72).


פורסם לראשונה 03/02/2018 16:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים