חברה ישראלית הרחיבה את החסות על סביליה
ענקית הסושיאל גיימינג פלייטיקה חשפה קמפיין בינלאומי משותף, והציגה את המדים החדשים של הקבוצה מהמקום החמישי בספרד: "גאים בשיתוף הפעולה"
החברה הישראלית וענקית הסושיאל הגיימינג Playtika (פלייטיקה), נותנת החסות הראשית של סביליה מהמקום החמישי בספרד, הרחיבה את החסות על הקבוצה, העמיקה את שיתוף הפעולה בין הצדדים וחשפה קמפיין בינלאומי משותף. בין השאר, המדים החדשים של הקבוצה יישאו את הלוגו החדש של חברת playtika. הקמפיין החדש נקרא צ'יטה, על שם הלוגו והסימן המזוהה עם Playtika.
הקמפיין הבינלאומי הושק היום (ב') לקראת נקודות ציון משמעותיות העונה, המשחק הראשון בין סביליה למנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי, ובהמשך גמר הגביע הספרדי מול ברצלונה.
ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של Playtika: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סביליה, מדובר בחיבור טבעי, שכן קיים קשר מובהק בין הערכים וה-DNA של שני המותגים". רמון לאורטה, סמנכ"ל השיווק של סביליה: "פלייטיקה וסביליה הם שני מותגים חזקים ומובילים, המייצגים עוצמה ואומץ, הגדלים ומתפתחים זה לצד זה".