שתף קטע נבחר

סנסציה: מנצ'סטר סיטי הודחה מהגביע על ידי וויגן

הקבוצה הדורסנית של פפ גווארדיולה הובכה 1:0 מול הקבוצה מהליגה השלישית בשמינית הגמר. וויל גריג הצפון-אירי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-79. מוליכת הפרמייר-ליג שיחקה במחצית השנייה בעשרה שחקנים אחרי שפביאן דלף הורחק

סנסציית השנה בכדורגל האנגלי. מנצ'סטר סיטי, שדורסת את הפרמייר-ליג, משייטת לאליפות ונמצאת גם בדרך הבטוחה לרבע גמר ליגת האלופות, הודחה מהגביע האנגלי כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד 1:0 מפתיע במיוחד לוויגן מהליגה השלישית.

 

פפ גווארדיולה דווקא העלה הרכב די חזק עם שמות כמו אגוארו, דויד סילבה וסאנה, בעוד דה בריינה עלה כמחליף במחצית השנייה. פביאן דלף הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+2) וגרם לאורחת לשחק מחצית שלמה בעשרה שחקנים. וויל גריג (הזכור משיר האוהדים "Will Grigg on fire" של אוהדי נבחרת צפון אירלנד, שכיכב ביורו 2016), כבש בדקה ה-79 והכניע את קלאודיו בראבו, אחרי שקייל ווקר ביצע טעות קשה כשנתן לכדור לחלוף על פניו.

 

פפ גווארדיולה. איך זה קרה? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פפ גווארדיולה. איך זה קרה?(צילום: רויטרס)

 

וויל גריג הדהים את מנצ'סטר סיטי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
וויל גריג הדהים את מנצ'סטר סיטי(צילום: AFP)

 

אוהדי וויגן לא ידעו את נפשם מרוב אושר ופרצו למגרש אחרי שריקת הסיום כדי לחגוג עם השחקנים. רבים מהם שרו כמובן בקולי קולות: "Will Grigg on fire".

 

הקבוצה המפתיעה, המדורגת במקום השני בליגה השלישית באנגליה, תארח בשלב הבא את סאות'המפטון. סיטי היא הקבוצה השלישית ברציפות מהפרמייר-ליג שוויגן מדיחה, אחרי בורנמות' ו-ווסטהאם. אגב, התואר היחיד בתולדות וויגן הושג ב-2013, אחרי ניצחון 0:1 על סיטי בגמר הגביע.

 

מפלה (מאוד) לא צפויה. אגוארו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מפלה (מאוד) לא צפויה. אגוארו(צילום: AFP)

 

שחקן וויגן, דן בורן, חוגג עם האוהדים שפרצו למגרש (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
שחקן וויגן, דן בורן, חוגג עם האוהדים שפרצו למגרש(צילום: גטי אימג'ס)

המנג'ר של וויגן, פול קוק, היה בטירוף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
המנג'ר של וויגן, פול קוק, היה בטירוף(צילום: AFP)

 

ספרד: חטאפה ניצחה את סלטה ויגו

בליגה הספרדית, חטאפה הביסה 0:3 את סלטה ויגו, עלתה למקום התשיעי וחלפה על יריבתה בטבלה. אנחל כבש צמד (37, 85) מרשים כאשר הראשון הובקע מבעיטה חדה מחוץ לרחבה, והשני היה עם וולה מהאוויר אחרי מסירה ארוכה. מולינה השלים בפתיחת המחצית השנייה (51) מבישול של אנחל, המצטיין במשחק.

 

 

במחזור ה-25 בליגה האיטלקית, לאציו עלתה למקום הרביעי על חשבון אינטר אחרי שניצחה 0:2 את ורונה מצמד של צ'ירו אימובילה תוך חמש דקות (55, 60). הקבוצה של סימונה אינזאגי מפגרת אחרי רומא שבמקום השלישי בנקודה ומובילה בנקודה על הנראזורי, כך שצפויה מלחמה משולשת על שני המקומות המובילים לליגת האלופות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים