שתף קטע נבחר

300 שערים לרונאלדו בליגה, 0:4 לריאל על אלאבס

הפורטוגלי כבש פעמיים ורשם עוד הישג מרשים בקריירה, גארת' בייל וקארים בנזמה הוסיפו. ניצחון חמישי ברציפות לזינדין זידאן וקבוצתו בכל המסגרות

 

זו לא העונה הכי טובה של כריסטיאנו רונאלדו בקריירה. למרות זאת, הפורטוגלי ממשיך לרשום שיאים אישיים. הערב (שבת) הוא כבש פעמיים בניצחון של ריאל מדריד על אלאבס 0:4, והגיע ל-300 שערים בליגה הספרדית.

 

 

הראשון של רונאלדו במשחק היה גם השער ה-100 של ריאל מדריד העונה בכל המסגרות. גארת' בייל, שלאורך השבוע היו דיווחים על כך שהוא יעזוב את הקבוצה בסיום העונה, הוסיף כיבוש משלו 28 שניות מפתיחת המחצית השנייה. הוולשי הוכשל ברחבה לקראת הסיום, וקארים בנזמה קבע את התוצאה הסופית.

 

רונאלדו. צמד נהדר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רונאלדו. צמד נהדר(צילום: רויטרס)

 

רונאלדו הגיע ל-300 שערי הליגה ב-286 משחקים בלבד. הוא מדורג שני בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה מאחורי לאו מסי (371), אבל הממוצע של הפורטוגלי גבוה יותר - 1.04 שערים למשחק לעומת 0.92 של הארגנטינאי.

 

היה זה ניצחון חמישי ברציפות של ריאל בכל המסגרות. אחרי 24 מחזורים הבלאנקוס מדורגים במקום השלישי עם 48 נקודות, ונשארו להם שתי מטרות מרכזיות העונה - לזכות בליגת האלופות ולהתברג במקומות 4-2 בספרד, שמוליכים לצ'מפיונס בעונה הבאה.

 

בייל. שם את השמועות בצד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בייל. שם את השמועות בצד(צילום: AFP)

 

מהלך המשחק

דקה 9': הזדמנות ראשונה של הבלאנקוס. לוקאס ואסקס מסר מאגף ימין לכריסטיאנו רונאלדו, הפורטוגלי בעט, אבל הכדור פגע בהגנת אלאבס ברגע האחרון ויצא לקרן.

 

16': עכשיו רונאלדו ניסה לבד, חדר לרחבה מהאגף השמאלי, אולם הבעיטה שלו הייתה חלשה ופרננדו פאצ'קו קלט את הכדור.

 

18': התקפה מתפרצת מהסרטים של ריאל הסתיימה איך לא בהחמצה רשלנית של קארים בנזמה. תיאו הרננדס ומתאו קובאצ'יץ' הוציאו את המארחים במהירות קדימה, אבל החלוץ הצרפתי החמיץ מתוך הרחבה.

 

רונאלדו. ריאל פתחה עם המשחק עם החמצות (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רונאלדו. ריאל פתחה עם המשחק עם החמצות(צילום: רויטרס)

 

25': מספרת נהדרת של גארת' בייל כמעט ונכנסה. הכדור חמק ליד הקורה.

 

44': שער! 0:1 לריאל מדריד. שיתוף פעולה נהדר בין בנזמה לרונאלדו. הצרפתי בישל עם העקב לפורטוגלי שכבש מתוך הרחבה. שערה ה-100 של ריאל העונה בכל המסגרות.

 

רונאלדו. שער מוצדק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדו. שער מוצדק(צילום: AFP)

רונאלדו והחגיגות הקבועות (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רונאלדו והחגיגות הקבועות(צילום: gettyimages)

 

46': שער! 0:2 לריאל מדריד. 28 שניות בלבד חלפו מפתיחת המחצית השנייה, וריאל הכפילה את יתרונה אחרי התקפה מתפרצת שהסתיימה בשער של בייל.

 

51': ריאל הייתה בטוחה שהיא עולה כבר ל-0:3 אחרי שבנזמה כבש, אבל הקוון הרים את הדגל לנבדל שלא היה.

 

61': שער! 0:3 לריאל מדריד. קונצרט של המקומיים. רונאלדו עם צמד קליל במשחק הגיע ל-300 שערים בקריירה בליגה הספרדית.

 

 
89': שער! 0:4 לריאל מדריד. בייל הוכשל ברחבה, בנזמה בעט את הפנדל פנימה.

 

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קרבחאל, נאצ'ו, רפאל וראן, תיאו הרננדס; קאסמירו (מרקוס יורנטה, 80'), מתאו קובאצ'יץ' (דני סבאיוס, 73'), לוקאס ואסקס, גארת' בייל; כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

 

אלאבס:פרננדו פאצ'קו; רובן דוארטה, רודריגו אלי, ויקטור לאגוורדיה, אלכסיס; אלפונסו (איבאי, 62'), דניאל טורס, מאנו גארסיה (אלבארו מדראן, 63'), הרנן פרס; רובן סוברינו, ג'ון גווידטי (בורגוי, 74').


פורסם לראשונה 24/02/2018 17:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים