שתף קטע נבחר

"פיפ"א תשלול מקטאר את אירוח מונדיאל 2022"

בכלי התקשורת בגרמניה מדווחים כי "חוסר היושרה בבחירת המדינה המארחת" יעביר את גביע העולם בעוד ארבע שנים לאנגליה או ארה"ב

המונדיאל בקטאר יועבר למדינה אחרת? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
המונדיאל בקטאר יועבר למדינה אחרת?(צילום: EPA)

 

האם אירוח מונדיאל 2022 יישלל מקטאר? דיווחים שונים בתקשורת הגרמנית וברשת "אל ערביה", הממוקמת בדובאי, טוענים כי פיפ"א תחליט בקרוב סופית להעביר את גביע העולם בעוד ארבע שנים למדינה אחרת - אנגליה או ארה"ב.

 

הליך הבחירה בקטאר כמדינה מארחת היה שנוי במחלוקת מלכתחילה וכמובן עם התפוצצות פרשת השחיתות בפיפ"א ב-2015 התברר כי גם שוחד היה מעורב בו. אולם גם לאחר הדרמה הגדולה, הדחתו של ספ בלאטר וכניסתו של ג'יאני אינפנטינו במקומו לתפקיד, שום דבר לא השתנה וקטאר נותרה המארחת.

 

כעת מדווחים בגרמניה כי "חוסר היושרה בבחירה בקטאר יהיה זה שידחוף את פיפ"א להעברת גביע העולם ב-2022". ללא קשר לזה, תנאי מזג האוויר בקטאר בחודשי הקיץ הלוהטים הכעיסו בשנים האחרונות את כל יושבי ראש ההתאחדויות השונות בעולם ולכן המונדיאל ייערך בחורף. מה שיגרום לשיבוש רוב הליגות בעולם.

 

אנגליה וארה"ב הוזכרו, לפי הדיווח, כמועמדות לרשת את קטאר. האנגלים הגישו הצעות ב-2018 ו-2022, כשדייויד בקהאם היה הפרנזטור, אך הן לא נבחרו בסופו של דבר.

 

ייהנו מההפקר? שחקני נבחרת אנגליה (צילום: AP) (צילום: AP)
ייהנו מההפקר? שחקני נבחרת אנגליה(צילום: AP)
 

 

פוצ'טינו: "דמבלה - גאון כמו רונאלדיניו ומראדונה"

ומה עוד חדש בממלכה? יש לו את הארי קיין ודלה עלי בקבוצה, אבל מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו מתמוגג ביממה האחרונה דווקא ממוסא דמבלה. "אני מכיר אותו כבר ארבע שנים ואמרתי לא פעם: מבחינתי מדובר בגאון כדורגל", אמר פוצ'טינו במסיבת העיתונאים של קבוצתו לקראת המשחק מחר (א', 14:00) מול קריסטל פאלאס.

 

"הוא כדורגלן שהייתי שם באותה רשימה לצד רונאלדיניו, דייגו מראדונה וג'יי.ג'יי אוקוצ'ה, שחקנים שהיה לי את הכבוד לשחק איתם. לטעמי, הוא אחד הכישרונות הכי גדולים בהיסטוריית הכדורגל העולמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
בלאטר בעת הבחירה בקטאר
צילום: EPA
מומלצים