שתף קטע נבחר

פ.ס.ז' מודאגת: ניימאר יהיה כשיר לריאל?

הסופרסטאר הברזילאי נפצע בקרסול ב-0:3 על מארסיי וירד בוכה לחדר ההלבשה. אמרי: "מנסים להיות אופטימיים", אראולה: "אני מודאג"

ניימאר, רגע אחרי הפציעה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ניימאר, רגע אחרי הפציעה(צילום: EPA)

 

עם כל הכבוד ל-0:3 של פ.ס.ז' על מארסיי בקלאסיקו הצרפתי, אף אחד אצל מוליכת הליגה הצרפתית לא ירד אתמול מחויך בסיום הניצחון הגדול. הסיבה ברורה: ניימאר נפצע בדקה ה-78 בקרסול וירד כואב ובוכה על אלונקה לחדר ההלבשה.

 

 

"האבחנה הראשונה היא שניימאר סובב את הקרסול", סיפר מאמן פ.ס.ז', אונאי אמרי. "כעת נצטרך לחכות לתוצאות הבדיקה ולנסות להיות אופטימיים". כל אירופה מתעסקת הבוקר (שני) בשאלה אחת: האם הסופרסטאר הברזילאי והשחקן היקר בעולם יהיה כשיר למשחק הגומלין ב-6 במארס מול ריאל מדריד בשמינית גמר הצ'מפיונס. "אם אתם שואלים אותי היום, הייתי אומר שכן", ענה אמרי.

 

ניימאר מורד על אלונקה לחדר ההלבשה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ניימאר מורד על אלונקה לחדר ההלבשה(צילום: EPA)

 

תיאגו סילבה, לעומתו, היה מאוד פסימי. "לניימאר היה קרסול נפוח. אני לא רופא, אבל בטוח שהוא לא יהיה כשיר למשחק הקרוב שלנו, ביום רביעי מול מארסיי בגביע הצרפתי. הוא צריך לנוח", הסביר סילבה.

 

שוער סגנית האלופה הצרפתית, אלפונס אראולה, סיכם: "כמובן שאני מודאג. הוא שחקן חשוב עבורנו וכולנו רוצים לראות אותו חוזר מהר למגרש. אין לי הרבה מידע, אבל אחרי המשחק ראיתי הרבה מאוד אנשים סביבו".

 

הרשת כמובן געשה 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים