שתף קטע נבחר

פ.ס.ז' הודיעה: ניימאר ינותח וייעדר מול ריאל

הפריזאים הוציאו הודעה רשמית: הכוכב הברזילאי יעבור ניתוח בברזיל ע"י רופא הנבחרת ולא ישחק בתקופה הקרובה. פ.ס.ז' עלתה לרבע גמר הגביע אחרי 0:3 על מארסיי

 

בשורות רעות לאוהדי פריז סן ז'רמן. הקבוצה הודיעה הערב (רביעי) שניימאר ייעדר מהגומלין מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות שייערך בשלישי הבא. הברזילאי, שנפצע במחזור האחרון בכף רגלו יעבור ניתוח.

 

בהודעה הרשמית שהוציאה פ.ס.ז' נכתב: "אחרי בדיקות של שלושה ימים על מנת לאבחן את הפציעה, הצוות הרפואי של המועדון יחד עם הצוות של נבחרת ברזיל החליט לנתח את ניימאר בסוף השבוע. רופא הנבחרת, ד"ר רודריגו לשמאר, יערוך את ההליך הרפואי".

 

ניימאר. פ.ס.ז' תסתדר בלעדיו? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ניימאר. פ.ס.ז' תסתדר בלעדיו?(צילום: EPA)

 

כבר אתמול אמר אביו של ניימאר כי בנו יעבור ניתוח: "לא נסכן אותו, ונראה איך ירגיש בהמשך". פ.ס.ז' הפסידה במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו 3:1 לריאל, ובלי ניימאר נראה כי סיכוייה להעפיל לרבע הגמר קלושים.

 

גם ללא ניימאר, פ.ס.ז' טיילה בדרך לחצי גמר הגביע הערב אחרי ניצחון 0:3 על מארסיי. אנחל די מריה, שקיבל מקום ב-11 של אונאי אמרי כבש פעמיים (45+1 ו-48), אדינסון קבאני הוסיף אחד משלו אחרי מהלך קבוצתי מושלם (81). פריז הצטרפה ללס הרבייר מהליגה השלישית שגברה על לאנס 2:4 בדו קרב פנדלים, ושאמבלי (גם כן מהליגה השלישית) שניצחה 0:1 שטרסבורג. הקבוצה הרביעית תגיע מהמפגש בין קאן לליון שייערך מחר (22:00).

 

די מריה. להט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
די מריה. להט(צילום: רויטרס)


פורסם לראשונה 28/02/2018 22:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים