שתף קטע נבחר

ניימאר עבר ניתוח, בברזיל מאמינים שיהיה כשיר למונדיאל

כוכב פריז סן ז'רמן נותח בבית החולים בבלו הוריזונטה, שוחרר לביתו וצפוי להיעדר עד לסיום העונה. מההתאחדות הברזילאית נמסר: "הכל עבר בסדר". עשרות אוהדים חיכו לו בחוץ עם חולצות הנבחרת

ניימאר עבר ניתוח ויצא מבית החולים - כעת מקווים ומאמינים אוהדי נבחרת ברזיל שהוא יהיה כשיר למונדיאל. הכדורגלן היקר בעולם, אשר נפצע בצורה קשה במשחק של פריז סן ז'רמן מול מארסיי וייעדר קרוב לוודאי עד לסיום העונה, הגיע בסוף השבוע לבית החולים בבלו הוריזונטה שבברזיל, שם עבר בהצלחה את הניתוח ומאוחר יותר שוחרר לביתו.

 

"הכל עבר בסדר וניימאר כבר נמצא בביתו", נמסר מההתאחדות הברזילאית. הרופא של נבחרת ברזיל, דוקטור רודריגו לסמאר, שהה לצידו יחד עם הרופא של פריז סן ז'רמן, ג'ראר סיילאן. שום צילום מהניתוח לא פורסם והרופאים שטיפלו בכוכב קיבלו הוראה מפורשת לא להשתמש בטלפונים הסלולאריים בקרבתו.

   

אוהדים עם חולצות של ניימאר מחוץ לבית החולים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אוהדים עם חולצות של ניימאר מחוץ לבית החולים(צילום: רויטרס)

 

ניימאר מגיע לבית החולים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ניימאר מגיע לבית החולים(צילום: רויטרס)

 

ז'וזה לואיס רונקו, הרופא לשעבר של הנבחרת הברזילאית, מסר: "ניימאר יצטרך ללכת בעזרת קביים בשבועיים שלושה הקרובים ולא יוכל לדרוך על הרגל. אחרי שהעצם תתאחה הוא יוכל להתחיל בטיפולי

פיזיותראפיה".

 

עשרות אוהדים של ניימאר חיכו לו מחוץ לבית החולים, כשהם לבושים בחולצות של נבחרת ברזיל ושל פריז סן ז'רמן במטרה להביע תמיכה בכוכב ואולי אף לזכות בחתימת ידו. "יש לי כבר את כל החתימות של שחקני נבחרת ברזיל, חסרה לי רק החתימה של ניימאר", סיפר בלהט מרקוס אקט, ילד בן 13 שחיכה עם האוהדים והעיתונאים הרבים.

 

בברזיל מקווים שניימאר יחלים בזמן ויהיה כשיר למונדיאל שייפתח בחודש יוני הקרוב ברוסיה. "תקופת ההחלמה תהיה ארוכה, אבל הוא בידיים טובות ויש צוות רפואי טוב. בעזרת אלוהים הוא ישחק בגביע העולם", אמרה העיתונאית גרסה מריה מדיירוש. אוהד שהגיע למקום, דירסאו הוסטינו סילבה, אמר: "בטוח שהוא יחלים בזמן. זה לא יהיה קל, אבל הוא יגיע למונדיאל".

 

"ניימאר בידיים טובות". אוהדים מחוץ לבית החולים (צילום: AP) (צילום: AP)
"ניימאר בידיים טובות". אוהדים מחוץ לבית החולים(צילום: AP)

 

כזכור, ניימאר נפצע בניצחון 1:2 של הסלסאו על קולומביה ברבע גמר המונדיאל אותו אירחה ברזיל ב-2014 ולאחר מכן נעדר מהתבוסה 7:1 לגרמניה בחצי הגמר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים