שתף קטע נבחר

שוער אספניול איבד הכרה, 1:1 מול לבאנטה

התנגשות ראשים של דייגו לופס ואמרנדו סאדיקו גרמה לרגעי חרדה. השוער התעורר בסופו של דבר וירד על אלונקה. אספניול עם שוויון דרמטי בתוספת הזמן. 0:2 לוולנסיה על בטיס, סוסיאדד גברה על אלאבס בקרב תחתית

 

רגעים לא פשוטים עברו על שחקני אספניול ולבאנטה בצהריים (ראשון) במשחק בין השתיים. שוער אספניול, דייגו לופס, איבד את ההכרה אחרי התנגשות ראשים עם ארמנדו סאדיקו חלוצה של לבאנטה במחצית הראשונה. השוער נותר דקות ארוכות על כר הדשא, בסופו של דבר הוא התעורר ונלקח באלונקה לחדר ההלבשה.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

המשחק עצמו הסתיים בתיקו 1:1 דרמטי בעקבות שער דרמטי בתוספת הזמן של אספניול.

 

הפציעה של לופס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הפציעה של לופס(צילום: EPA)

שחקני לבאנטה. חגגו זמנית (צילום: אי פי איי) (צילום: אי פי איי)
שחקני לבאנטה. חגגו זמנית(צילום: אי פי איי)

 

שער היתרון של לבאנטה הגיע אחרי ספק טעות של השופט, שהחליט לתת לאורחת פנדל מפוקפק. חוסה לואיס מוראלס כבש מהנקודה הלבנה (55). אספניול אמרה את המילה האחרונה עם שער של לאו באפטיסטו בדקה ה-91.

 

רודריגו (23) וסימונה זאזה (47) כבשו ב-0:2 של ולנסיה על בטיס. העטלפים חזרו לנצח אחרי התיקו 1:1 במחזור הקודם מול אתלטיק בילבאו והחזירו את הפער מהמקום השלישי בו נמצאת ריאל מדריד לנקודה אחת בלבד. במחזור הבא ולנסיה תצא למשחק חוץ קשה מול סביליה.

 

במשחק נוסף, ריאל סוסיאדד גברה 1:2 על אלאבס בקרב התחתית ועקפה אותה בטבלה. הקטור מורנו (6) ואסייר יראמנדי (11) העלו את המארחת ל-0:2 מהיר. אלפונסו (39) רק צימק.


פורסם לראשונה 04/03/2018 15:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים