שתף קטע נבחר

מאמן פ.ס.ז': "רגע ייחודי עבור צרפת כולה"

לקראת הגומלין מול ריאל מדריד, אונאי אמרי דאג להכניס את שחקניו למצב רוח פטריוטי, והוסיף: "הפעם נהיה 12 שחקנים עם הדחיפה של הקהל". אמבאפה החלים מפציעה בקרסול וישחק. קרוס ומודריץ' צפויים לחזור לסגל ריאל

 

רגע האמת של פ.ס.ז' הגיע. בלי ניימאר הפצוע, ועם פיגור 3:1 מהמשחק הראשון, הצרפתים יהיו חייבים להתעלות על עצמם מחר (ג') מול ריאל מדריד - להזכירכם, אלופת אירופה בשנתיים האחרונות - כדי להוכיח שהקבוצה באמת שייכת לטופ של אירופה. על הנייר 0:2 זו לא תוצאה בשמיים, אבל מדובר במבחן בגרות: האם אדינסון קבאני ואנחל די מריה מסוגלים לעשות את זה בלי הברזילאי?

 

החדשות הטובות ביותר שקיבל אונאי אמרי נגעו לקיליאן אמבאפה. אחרי שניימאר נפצע במשחק הליגה נגד מארסיי, החלוץ הצעיר נפצע בעצמו בקרסול מספר ימים לאחר מכן, מול אותה יריבה בגביע. בימים האחרונים חששו מאוד במועדון ממצבו, אבל אמרי הודיע היום שאמבאפה חזר לאימונים רגילים וישחק מחר. "זהו רגע חשוב מאוד בעונה", אמר היום אמרי, "רגע ייחודי עבור כל אוהדי הקבוצה וצרפת כולה. ליגת האלופות היא מטרה מרכזית עבורנו. המשחק הזה יהיה שונה, כי הפעם נהיה 12 שחקנים עם הדחיפה של הקהל. זו הפעם הראשונה בה אנחנו משחקים משחק גומלין משמעותי בליגת האלופות בפארק דה פראנס".

 

אמבאפה מול ראמוס במשחק הראשון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אמבאפה מול ראמוס במשחק הראשון(צילום: EPA)

 

מהצד השני, זינדין זידאן לא ויתר לאף שחקן, ולקח את הסגל המלא לפריז, 24 שחקנים - כולל בנו לוקה זידאן, השוער השלישי של הקבוצה. רק היום הוא יחליט מי יהיו ה-18 שיירשמו למשחק, וצפוי להחזיר לעניינים את טוני קרוס ולוקה מודריץ' שהחלימו מפציעות.

 

ועדיין, זידאן יודע כי יותר מאשר מרכז המגרש, הוא זקוק להגנה ולכריסטיאנו רונאלדו כדי לעלות לרבע הגמר. ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ריאל שמרה על שער נקי רק פעם אחת - נתון רע מאוד עבור הבלאנקוס שיתמודדו מול התקפה שגם בלי ניימאר נראית מסוכנת במיוחד. ואם יספוג - הוא יהיה חייב לקבל את מלך הצ'מפיונס רונאלדו בשיאו. לרונאלדו יש כבר 14 שערים בעשרה משחקים ב-2018, פתיחת השנה הטובה בקריירה שלו.

 

רונאלדו. פתיחת שנה מדהימה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רונאלדו. פתיחת שנה מדהימה(צילום: gettyimages)

 

במשחק נוסף מחר, ליברפול תארח את פורטו אחרי שכבר הבטיחה מעשית את העלייה עם 0:5 בפורטוגל. מנג'ר האדומים יורגן קלופ דאג להיות דיפלומטי לקראת המשחק ואמר: "אם הייתי במצבה של פורטו, הייתי מצפה לראות תגובה חזקה מצד השחקנים אחרי המשחק הראשון. המאמן שלהם יהיה בטירוף וידחוף את הקבוצה. יהיה לנו קשה ונצטרך לשחק מצוין כדי לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים