שתף קטע נבחר

ב-13:00: הגרלת רבע גמר ליגת האלופות

קלאסיקו בין ברצלונה לריאל? פפ יחזור לאליאנץ ארנה? ואולי דווקא דרבי אנגלי בין ליברפול למנצ'סטר סיטי? הגרלת שלב שמונה האחרונות בצ'מפיונס בפתח

היום (שישי) ב-13:00 תתקיים בשווייץ הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, ובאירופה כבר לא יכולים לחכות. הכדורים עם שמותיהן של ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, יובנטוס, ליברפול, סביליה ורומא יתגלגלו בקערה, וכל מפגש אפשרי. כן כן, גם קלאסיקו.

 

ותאמינו או לא, לאו מסי ממש רוצה שזה יקרה. על פי דיווח בעיתון הספרדי "דון בלון", מסי סימן את ריאל כיריבה המועדפת עליו ברבע הגמר. הסיבה: הארגנטינאי רוצה להחזיר לעצמו השנה את "כדור הזהב", ולשם כך מחכה לקרב נוקאאוט ישיר מול כריסטיאנו רונאלדו כדי להדיח אותו. עוד נאמר בדיווח כי מסי חושש רק משתי יריבות בשלב הנוכחי, סיטי ובאיירן. 

 

מסי מול רונאלדו. גם בצ'מפיונס? (צילום: AP) (צילום: AP)
מסי מול רונאלדו. גם בצ'מפיונס?(צילום: AP)

 

בכל מקרה שלא יהיה, נראה כי בארסה תופיע למשחק הראשון בשלב ללא סרחיו בוסקטס. הקשר האחורי שבר בוהן בכף רגלו במהלך ה-0:3 על צ'לסי, וצפוי להיעדר כשלושה שבועות.

 

האפשרויות למפגשים גדולים מרובות. ריאל מדריד, שרוצה לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות, נשארה רק עם הצ'מפיונס ביד - אבל קבוצות כמו סיטי, באיירן ויובנטוס יכולות להקשות עליה מאוד, כמו גם ליברפול עם ההתקפה החזקה שלה. ואגב ליברפול - סיטי לא תשמח במיוחד לקבל את האדומים. להזכירכם, ליברפול היא אחת מארבע הקבוצות היחידות שניצחו העונה את פפ גווארדיולה בכל המסגרות.  

 

סאלח נגד סטונס. דרבי אנגלי בדרך? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סאלח נגד סטונס. דרבי אנגלי בדרך?(צילום: רויטרס)

 

ואי אפשר לזלזל בסביליה וברומא. הספרדים הדיחו את מנצ'סטר יונייטד, האיטלקים נמצאים בכושר נהדר. תארו לעצמכם, סתם בשביל הכיף, שלושה דרבים לאומיים ברבע, לצד עוד מפגש מרתק: בארסה - ריאל, סיטי - ליברפול, יובה - רומא, באיירן - סביליה. נשמע טוב, לא?

 

 


פורסם לראשונה 15/03/2018 20:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
גביע ליגת האלופות
צילום: AFP
מומלצים