שתף קטע נבחר

זידאן: "אני חייב הרבה ליובנטוס, היא בית בשבילי"

מאמן ריאל דיבר לקראת המפגש הראשון בשלב רבע הגמר (שלישי, 21:45): "המשחק הזה לא יהיה דומה בכלום לגמר של העונה שעברה". מאמן סביליה מונטלה לקראת באיירן: "נילחם עד המוות, כמו ההימנון שלנו"

 

שלב רבע הגמר של ליגת האלופות ייצא מחר (שלישי, 21:45) לדרך עם שני משחקים, המרכזי שבהם הוא המפגש הענק שיתקיים בטורינו, שם תארח יובנטוס את ריאל מדריד בשחזור של הגמר הגדול מהעונה שעברה. כזכור, במשחק ההוא היתה זו ריאל שניצחה 1:4 גדול, כשאת ההכרעה היא השיגה במחצית השנייה.

 

מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן, דיבר היום לקראת רבע הגמר והתייחס למפגש ההוא. "שום דבר הפעם לא יהיה דומה למשחק ההוא בקארדיף", אמר. המאמן התייחס לחלק האישי שלו במחצית השנייה הגדולה של ריאל: "זה היה משחק שהיה בו הכל. הבריחה שלנו במחצית השנייה לא נבעה רק מהדברים שאמרתי לשחקנים במחצית, אלא ממכלול דברים, בעיקר התשוקה שאיתה הם חזרו אל הדשא".

 

זינדין זידאן במדי יובנטוס (צילום: getty images)
זינדין זידאן במדי יובנטוס. "יובה היא בית עבורי"(צילום: getty images)

 

זידאן, כזכור, שיחק בעבר עבור יובנטוס והתייחס גם לתקופתו אצל הזברות: "יובנטוס הייתה עבורי קרש קפיצה חשוב. מרצ'לו ליפי שאימן אותי השפיע עליי מאוד. אני חייב למועדון הזה הרבה, הוא היה עבורי בית אחרי שעזבתי את צרפת וסייע לי להתפתח כשחקן וכאדם".

 

מונטלה: "לא מסתפקים בהיסטוריה שעשינו"

סביליה כבר רשמה היסטוריה פרטית, כשהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות - לראשונה מזה 60 שנה. רק שאם תשאלו את מאמן הקבוצה, וינצ'נזו מונטלה, הוא לא מסתפק בזה. גם כשהיריבה מחר (שלישי, 21:45) היא באיירן מינכן המאיימת.

 

וינצ'נזו מונטלה סביליה (צילום: gettyimages)
לא מסתפק רק בעלייה לרבע הגמר. מונטלה(צילום: gettyimages)

 

"נכון, עשינו היסטוריה, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה", סיפר היום במסיבת העיתונאים. "אנחנו פוגשים מועדון שמגיע תמיד לשלבים הגבוהים והצ'מפיונס שונה מאוד מהליגה הספרדית או מהליגה האירופית. ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו יחד עם הקהל המדהים שידחוף אותנו קדימה. נילחם עד המוות, כמו ההמנון שלנו".

 

אימון סביליה (צילום: EPA)
שחקני סביליה משתעשעים באימון(צילום: EPA)

 

מונטלה החמיא לקולגה מהעבר השני, יופ היינקס בן ה-72, ששינה מקצה לקצה את באיירן מאז הגיע אליה באמצע העונה. "הוא מאוד פרקטי. מאמן שמאוד דומה לעם הגרמני. עושה דברים פשוטים, אבל מאורגן מאוד והשחקנים מבינים אותו".

 

סביליה משחקת כדורגל התקפי, אבל מה נגיד על הבווארים, שכבשו רק בשבת האחרונה שישייה לרשת של בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר הגרמני. "זו קבוצה שמחזיקה הרבה כדור וכובשת בלי סוף, נצטרך לעצור אותה", הודה מונטלה.

 

ומה היה להיינקס להגיד על היריבה של באיירן מחר, זו שסיימה ב-2:2 דרמטי עם ברצלונה בשבת האחרונה? "אף אחד במועדון לא היה באופוריה אחרי הגרלת רבע הגמר ובטח לא עכשיו", סיפר. "זו קבוצה שיכולה לעשות לנו הרבה מאוד צרות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים