שתף קטע נבחר

רפאלוב אחרי השער: "עדיין מחפש את הקצב הנכון עבורי"

הישראלי, שכבש בפנדל את שער הניצחון של קבוצתו ב-0:1 על גנק, התייחס לחזרתו אחרי תקופה ממושכת בחוץ: "הייתי צריך את השער הזה בשביל ההתקדמות שלי"

זמן רב חיכה ליאור רפלאוב לחזור ולהבקיע - והמחזור הראשון של הפלייאוף הבלגי היווה במה מצויינת לכך. הקשר הישראלי עלה אתמול (שני) כמחליף בדקה ה- 64 וכבש בפנדל דרמטי בדקה ה-93 את שער הניצחון של קלאב ברוז' ב-0:1 על גנק.

 

רפאלוב התייחס לחזרתו בראיון לתקשורת הבלגית: "היה חשוב מאוד שנתחיל את הפלייאוף כמו שצריך. במיוחד אחרי ההפסד של אנדרלכט, ידענו שניצחון ייתן לנו דחיפה קדימה. נשארו לנו תשעה משחקי גמר בדרך ואנחנו מבינים גם את זה".

 

חזר להבקיע. ליאור רפאלוב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חזר להבקיע. ליאור רפאלוב(צילום: AFP)

 

על השער הדרמטי, אמר: "אני שמח שהצלחתי להבקיע אחרי הרבה זמן ויכולתי לעזור לקבוצה. עברה עליי תקופה לא קלה ואני עדיין מחפש את הקצב הנכון עבורי. עכשיו אפשר לחגוג קצת, אבל בשבוע הבא אנחנו צריכים לעשות שוב את העבודה. הייתי צריך את השער הזה בשביל ההתקדמות שלי בפלייאוף ושמחתי להעניק לאוהדים ולחברים לקבוצה הרגשה טובה שוב פעם".

 

בעקבות הניצחון, פתחה ברוז' פער של תשע נקודות על פני גנט ואנדרלכט וזאת אחרי הקיזוז (כפי שהיה נהוג בישראל בעבר). ביום ראשון תתארח המוליכה אצל גנט השנייה במשחק העונה בבלגיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים