שתף קטע נבחר

זידאן: "השער שלי היה יותר יפה משל רונאלדו"

מאמן ריאל מדריד התלוצץ בעת שהשווה בין המספרת המדהימה של הפורטוגלי מול יובנטוס לשער הניצחון שלו בגמר ליגת האלופות ב-2002: "אני קצת מקנא בו, צריך להסיר בפניו את הכובע". רונאלדו: "זה היה הגול הכי יפה בקריירה שלי". בתקשורת התמוגגו: "מאיזה כוכב באת?"

"כריסטיאנו רונאלדו כבש את השמיים, חגיגת שערים של ריאל מדריד בטורינו ואי אפשר להגיד יותר מזה". ב"מארקה" התמוגגו מההצגה של הכוכב שכבש צמד, אחד במספרת עוצרת נשימה, ובישל שער נוסף ב-0:3 על יובנטוס בחוץ, שהעלה למעשה את אלופת אירופה לחצי גמר ליגת האלופות.

 

הגדול מכולם: הופעת ענק של כריסטיאנו רונאלדו מול יובנטוס

נגע בשמיים: המספרת של רונאלדו הטריפה את הרשת

 

בעיתון המשיכו: "התותח, המפציץ. ריאל מדריד היא הכי פייבוריטית בעולם לזכות בליגת האלופות. השער הזה היה ההסבר הטוב ביותר לזכייה שלו בכדור הזהב. הפטיש המפחיד שוב כבש את אירופה בזכות הרעב שלו שלא יודע גבול".

 

כריסטיאנו רונאלדו כובש במספרת (צילום: EPA)
כריסטיאנו רונאלדו כובש במספרת(צילום: EPA)

 

כריסטיאנו רונאלדו חוגג (צילום: AFP)
"לא חשבתי שיקרה לי דבר כזה". כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AFP)

 

"מאיזה כוכב באת?" שאלו בכותרת של העיתון "אס", תוך שהשתמשו במשפט מפורסם של שידור הרדיו בעת שער הסלאלום הבלתי נשכח של דייגו מראדונה נגד אנגליה במונדיאל במקסיקו 1986. "בשביל הרבה אנשים זה שער המאה". בתחנות הטלוויזיה גילו שרונאלדו ניתר לגובה של 2.23 מטר עם רגלו בעת שכבש את השער הבלתי נשכח. שדר רדיו "קדנה קופה" צרח: "איזה שער חייתי".

 

שער העיתון
שער העיתון "אס"

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'אנלואיג'י בופון (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו עם ג'אנלואיג'י בופון(צילום: AFP)

 

גיבור הערב עצמו הגיב לתשואות שקיבל מהקהל המקומי: "זה היה בלתי ייאמן, אני מודה לאוהדי יובה, אף פעם לא חשבתי שיקרה לי דבר כזה. כנראה שזה היה השער היפה ביותר בקריירה שלי, השער הטוב ביותר שייחרט אצלי בזיכרון. אני שמח ומרוצה, זה היה לילה גדול של כל הקבוצה, כי כבשנו שלושה שערים מול יריבה גדולה. כבר הרבה זמן שאני מחפש להבקיע שער כזה, הפעם ניסיתי ובאמת הגעתי גבוה. השגנו תוצאה גדולה, אבל יש עדיין את הגומלין ונגד יובנטוס זה תמיד מסובך".

 

זינדין זידאן (צילום: AFP)
"רק רונאלדו יכול לעשות כאלה דברים". זינדין זידאן(צילום: AFP)

 

זינאדין זידאן חייך חיוך רחב במסיבת העיתונאים אחרי שתפס את הראש בתדהמה בעת השער השני של רונאלדו, והתלוצץ כשהתייחס לשער שהוא עצמו כבש בגמר ליגת האלופות ב-2002:

"אני קצת מקנא בכריסטיאנו, אבל מרוצה. זה בטח היה אחד השערים הכי יפים שהיו בכדורגל, אבל השער שלי בגלאזגו היה יפה יותר. נכון שאני מאמן, אבל גם אוהד כדורגל והגבתי באופן טבעי".

 

ג'אנלואיג'י בופון טען שרונאלדו שווה למראדונה, פלה ומסי. זידאן הסכים: "כריסטיאנו שחקן שונה ורק הוא מסוגל לעשות כאלה דברים. אני שמח בשבילו ואנחנו צריכים לשמוח שהוא משחק אצלנו. צריך להסיר בפניו את הכובע".

 

על המשחק אמר זידאן: "היו רגעים בהם יובנטוס הקשתה עלינו, אבל ידענו להסתדר עם זה. 0:3 זו תוצאה גדולה והראנו יכולת מתאימה כדי להשיג אותה. איסקו הציג משחק גדול ואני מרוצה בשבילו. יש לו אישיות ותמיד הוא רוצה לשחק". על גארת' בייל שלא שיחק: "הוא לא שותף בגלל שאחרים עשו את העבודה, אבל הוא נלקח בחשבון. יש לנו דרבי בקרוב והוא צריך להיות מוכן".

 

כריסטיאנו רונאלדו כובש במספרת (צילום: רויטרס)
רונאלדו הגיע לגובה של 2.23 מטר(צילום: רויטרס)

 

מאמן יובנטוס, מאסימיליאנו אלגרי: "יהיה כמעט בלתי אפשרי בגומלין. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל כשאתה מתמודד מול כריסטיאנו רונאלדו אתה תמיד בנחיתות. נרים את הראש ונשתדל לחשוב על הליגה".

 

באיירן מינכן חזרה מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 על סביליה. המאמן יופ היינקס הגיב: "הם הגיעו להזדמנויות והיה חשוב להעלות את הרמה שלנו במחצית השנייה. דיברנו במחצית על מה שקרה ואחרי זה השתלטנו על המשחק". מאמן סביליה, וינצ'נזו מונטלה: "לא  היה לנו מזל. הגיע לנו יותר, לפחות תיקו".


פורסם לראשונה 03/04/2018 23:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים