שתף קטע נבחר

כספי: "סטיב קר השפיל מבט בפגישה איתי"

הפורוורד הישראלי סיפר לכתבת "סקרמנטו בי" על הפגישה שבה הודיעו לו על השחרור מגולדן סטייט: "אמרתי להם: 'אני אוהב אתכם, אני מבין'. זה עסק קשה לפעמים. לא אחזור לאירופה". קר: "היה קשה להגיד לכספי שהוא משוחרר. אהבתי אותו מאוד, אבל הוא קורבן של הנסיבות"

עומרי כספי. נחוש להישאר ב-NBA (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עומרי כספי. נחוש להישאר ב-NBA(צילום: AFP)

 

יממה אחרי ששוחרר מגולדן סטייט רגע לפני הפלייאוף, עומרי כספי הגיב על המהלך בשיחה עם כתבת "סקרמנטו בי". הכדורסלן הישראלי סיפר על הרגע שבו מסרו לו את ההודעה: "לאורך הפגישה שלי עם הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס ועם המאמן סטיב קר, סטיב השפיל מבט. אמרתי לו: 'אני אוהב אתכם, חברים. אני מבין'. אני מרגיש שאילו הייתי בריא לחלוטין ולא פצוע, הייתי בסגל לפלייאוף. אבל מה אפשר לעשות? זה עסק קשה לפעמים".

 

 

כספי הצהיר שאין בכוונתו לעזוב את ה-NBA ולחזור לשחק באירופה: "לא, אני רוצה להישאר ב-NBA. למדתי כל כך הרבה העונה עם הווריורס. זה מה שעושה את זה כל כך קשה. זה ארגון מדהים. הדרך שבה סטיב (קר) מטפל בדברים, בזמנים הטובים ובמצוקות, היא מרשימה. הוא אמר שהוא אוהב את מה שהבאתי איתי, ואני יכול לומר שהיה לו קשה לבשר לי על ההחלטה".

 

הפציעה של עומרי כספי נגד סקרמנטו (צילום: AP)
כספי וקר. "מאמין שאילו הייתי בריא - הייתי בסגל לפלייאוף"(צילום: AP)

 

סטיב קר עצמו סיפר הלילה כי גם הוא לא ממש רצה להיפרד מהפורוורד הישראלי, אבל היה מוכרח: "היה קשה לשבת עם עומרי ולהגיד לו שאנחנו הולכים לשחרר אותו. בנסיבות שנוצרו, זו ההחלטה היחידה שהיינו יכולים לקחת".

 

"זו הייתה החלטה שהיה קשה לבצע, כי הוא היה איתנו כל העונה", הוסיף קר לתקשורת האמריקאית לפני הניצחון 100:117 בפיניקס. "אהבנו את עומרי מאוד, את מה שהוא הביא לקבוצה. הוא היה חבר נהדר".

 

 

"לא יכולנו לשחרר מישהו אחר". קר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"לא יכולנו לשחרר מישהו אחר". קר(צילום: AFP)

 

קר הסביר מדוע העדיף את קווין קוק על פני כספי: "אנחנו חייבים את קווין לפלייאוף ולא יכולנו לשחרר מישהו אחר. כל האחרים או בריאים ומשחקים או נמצאים תחת חוזה עם הקבוצה לעונה הבאה. אז זו ההחלטה שהגענו אליה. זה לא 'כיף', אבל עומרי מקצוען . הוא הרגיש נורא אתמול בלילה, אבל התנהל בצורה יפה מאוד. בסופו של דבר, היה צריך לעשות את מה שצריך לעשות".

 

קר החמיא לפורוורד הישראלי: "הוא חותך נהדר לסל וזה התאים מצוין לשיטה שלנו. בגלל זה הבאנו אותו בתחילת העונה. כשהוא היה בריא, הוא אפילו פתח והיה מאוד טוב עבורנו. הוא פשוט קורבן של הנסיבות, יותר מכל דבר אחר".

 

המאמן הודה כי חיכה ממש עד הרגע האחרון לפני ששחרר את כספי מהסגל לפלייאוף: "רצינו לחכות ולראות עד אחרי המשחק מול ניו אורלינס. ידענו שיכולות להיות לנו עוד פציעות, שאולי היו משנות את ההחלטה. אין דרך נכונה לעשות את זה, אתה רק רוצה לעשות את זה בצורה הכי מכובדת שאפשר".

 

 


פורסם לראשונה 09/04/2018 06:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים