שתף קטע נבחר

ג'אנלואיג'י בופון: "לשופט יש פח זבל במקום לב"

שוער יובנטוס תקף את מייקל אוליבר על ההחלטה לשרוק לפנדל נגד קבוצתו בדקה ה-93 מול ריאל מדריד (3:4 לבלאנקוס בסיכום). קייליני טען שהמשחק מכור: "השוד הכי גדול שחוויתי בקריירה". רונאלדו: "היה פנדל ברור, לא מבין מה הם רוצים"

 

"מי ששורק לפנדל כזה גבולי, או סופר גבולי, רגע לפני הסיום ומשמיד את העבודה של קבוצה שנתנה הכל על המגרש - יש לו פח זבל במקום לב", תקף שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון את שופט המשחק מייקל אוליבר, ששלח את כריסטיאנו רונאלדו לנקודה הלבנה בתוספת הזמן ואת השוער הוותיק לחדר ההלבשה עם כרטיס אדום.

 

הקפטן המתוסכל המשיך: "אף אדם לא יכול להחליט על הדחה של קבוצה עם החלטה כזאת. כשאני מרגיש שאני לא מספיק טוב, אני הולך לשבת בפינה. הוא צריך לעשות את אותו הדבר. זה עניין של רגישות. זה אומר שהוא לא יודע איפה הוא נמצא, מי הקבוצות שמשחקות, הוא לא יודע כלום".

 

ג'אנלואיג'י בופון ושחקני יובנטוס עצבניים על השופט (צילום: MCT)
"השופט לא ידע איפה הוא נמצא, הוא לא יודע כלום". בופון תוקף(צילום: MCT)

כאמור, ריאל מדריד הרוויחה מהשריקה הגבולית ועלתה לחצי הגמר על חשבון יובה אחרי הפסד 3:1 בבית וניצחון 3:4 בסיכום שני המשחקים. בופון סירב להירגע בסיום והוסיף: "צריך להיות מוכנים למשחקים כמו זה. צריך לראות את המשחק הראשון ולהבין שעבירה דומה ברחבה לא נשרקה לזכות יובנטוס בטורינו. ובייחוד צריך אופי כדי לשפוט משחק כמו זה. אם אין לך אופי, עדיף שתצפה במשחק מהיציע עם אשתך והילדים בזמן שאתה אוכל צ'יפס".

 

השוער האיטלקי התייחס גם להרחקה שלו ואמר: "מה אמרתי לו רגע אחרי השריקה? יכולתי להגיד הכל באותו רגע כי החלטה כזאת ברגע כזה במשחק אומרת שאתה לא יודע מה זה ספורט בכלל. עשינו משהו שנראה בלתי אפשרי. חבל שזה הסתיים בצורה כזאת לא הוגנת. זה היה עשירית פנדל בקושי, אבל החיים ממשיכים".

 

ג'ורג'יו קייליני עצבני על השופט (צילום: MCT)
"השוד הכי גדול שחוויתי בקריירה". קייליני(צילום: MCT)

 

גם ג'ורג'יו קייליני לא היה רגוע בסיום ואפילו סימן בידו לשחקי הבלאנקוס שהם שילמו לשופט על ההחלטה הדרמטית. הבלם תקף: "זה השוד הכי גדול שחוויתי בקריירה. ברור שריאל מדריד תמיד מרוויחה מהחלטות כאלו בליגת האלופות וזה אף פעם לא הולך לכיוון השני".

 

"באיירן מינכן עדיין זוכרת מה קרה בשנה שעברה", סיכם קייליני והתייחס כמובן לשני שערים שנכבשו בנבדל אותם אישר השופט ויקטור קסאי וההרחקה הלא מוצדקת של ארתורו וידאל.

 

ג'ורג'יו קייליני נגד שחקני ריאל מדריד (צילום מסך)
ג'ורג'יו קייליני מסמן לשחקני ריאל ששיחדו את השופט. "זה שוד"(צילום מסך)

 

"אני לא מבין למה שחקני יובנטוס מחו, היה פנדל ברור", אלה היו מילותיו הראשונות של רונאלדו מיד לאחר שריקת הסיום. "זה הרגיש כמו נצח עד שהתאפשר לי לבעוט את הפנדל. זה משחק שאנחנו חייבים ללמוד ממנו. שום דבר בכדורגל לא מגיע לך בקלות. יובנטוס היו טובים מאוד".

 

כריסטיאנו רונאלדו ובופון ריאל מדריד יובנטוס  (צילום: AFP)
בופון ורונאלדו. הפורטוגלי בטוח שהיה פנדל(צילום: AFP)

  

שימו לב לנתונים הבאים של רונאלדו: זה היה השער ה-120 שלו ב-150 הופעות בליגת האלופות (יש לו גם 36 בישולים). הפנומן הפורטוגלי עלה ל-15 שערים העונה בצ'מפיונס ומדורג במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בעונה אחת. גם שני המקומות הראשונים בטבלה הם שלו, עם 16 שערים ב-2015/16 ו-17 ב-2013/14, פשוט מטורף. מעבר לזה, יחד עם רונאלדו, ריאל בפעם השביעית ברצף בחצי הגמר - שיא של כל הזמנים בגביע האלופות.

 

רונאלדו חוגג (צילום: גטי אימג'ס)
רונאלדו. מכונת שערים(צילום: גטי אימג'ס)

 

עכשיו ריאל תנסה להיות הראשונה מאז באיירן מינכן של פרנץ בקנבאואר ב-1976-1974, שזוכה בשלושה גביעי אלופות ברצף.

 

זינדין זידאן סיכם את שני המשחקים: "אני מרוצה. אם מחשבים את כל 180 הדקות אז הגיע לנו להעפיל לחצי הגמר. היו לנו המון הזדמנויות היום, אבל הכדור לא רצה להיכנס לשער. סבלנו".

 

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס, היה המום בסיום: "חבל לי על השחקנים אחרי כל המאמץ שהם השקיעו. שיחקנו טוב יותר מריאל במשך 60 דקות בטורינו, אבל הפסדנו 3:0. הערב שלטנו לחלוטין".

 

מסימיליאנו אלגרי בופון מאוכזבים ריאל מדריד יובנטוס  (צילום: AP)
אלגרי עם בופון. לא מאמינים(צילום: AP)

 

עוד אמר מאמן יובה: "נצטרך להגיב במהירות לכישלון הזה כי אנחנו עדיין נלחמים על תארים.

זה חבל כי הערב הוכחנו שהתוצאה בטורינו לא הייתה הוגנת, אבל לצערי זה לא היה מספיק".

 

מלבד ריאל, בהגרלת חצי הגמר שתיערך ביום שישי יהיו גם באיירן מינכן, רומא וליברפול. חצאי הגמר ייערכו ב-25-24 באפריל וב-2-1 במאי. הגמר יתקיים באצטדיון בקייב ב-26 במאי.


פורסם לראשונה 12/04/2018 00:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: MCT
ג'אנלואיג'י בופון ומייקל אוליבר
צילום: MCT
מומלצים