שתף קטע נבחר

סבסטיאן אבראו נכנס לספר השיאים של גינס

אקס בית"ר ירושלים בן ה-41, שמשחק באודאקס איטליאנו בצ'ילה, קבוצתו ה-26 בקריירה, קיבל את הכבוד באופן רשמי כשחקן שעבר בהכי הרבה קבוצות בהיסטוריה

זוכרים את סבסטיאן אבראו? כן כן, החלוץ הוותיק (41), שהספיק בין היתר לעבור בבית"ר ירושלים (ולהיחתך מהר מאוד אחרי שבית"ר הודחה מאירופה מוקדם מהצפוי), נכנס השבוע לספר השיאים של גינס, לא פחות.

 

אבראו חתם בדצמבר האחרון באודאקס איטליאנו מהליגה הראשונה בצ'ילה, קבוצתו ה-26 בקריירה (ב-11 מדינות שונות, כולל ישראל כמובן), ובמשחק לפני יומיים קיבל באופן רשמי את ההכרה והתעודה שהוא השחקן שעבר בהכי הרבה קבוצות בהיסטוריה.

 

סבסטיאן אבראו בפעולה (צילום: רויטרס)
סבסטיאן אבראו במדי קבוצתו הנוכחית, אודאקס איטליאנו(צילום: רויטרס)

סבסטיאן אבראו במדי בית
ובקדנציה הקצרה בבית"ר(צילום: CYFRASPORT)

 

החלוץ רשם שש הופעות בשמונת המחזורים הראשונים בליגה והחל את הקריירה הארוכה (מאוד) שלו אי שם ב-1995, כשקיבל דקות במועדון בו גדל – דפנסור מאורוגוואי.

 

את התעודה קיבל לפני המשחק ביום חמישי האחרון מול בוטפוגו בקופה סודאמריקנה, אז עלה כמחליף בהפסד 2:1 לקבוצה הברזילאית.

 

אבראו עם התעודה שמוכיחה את ההישג יוצא הדופן

 

"ברור שאף פעם לא ניסיתי או חשבתי לנסות ולשבור שיא גינס, אבל אני מאוד מאושר שזה קרה", אמר אבראו. "העובדה שאדם מהעירייה הקטנה מינאס באורוגוואי הוא היחיד בהיסטוריה שעשה את זה ממלאת אותי גאווה. מאוד נהניתי מכל תשומת הלב שקיבלתי בעקבות השיא הזה".

 

ואלו שמות: דפנסור, סן לורנסו, לה קורוניה, גרמיו, אסטודיאנטס טקוס, קלוב נסיונל, קרוס אסול, אמריקה, דוראדוס דה סינאלואה, מונטריי, סן לואיס, טיגרס, ריבר פלייט, בית"ר ירושלים, ריאל סוסיאדד, אריס סלוניקי, בוטפוגו, פיגוריינסה, רוסריו, אוקאס, סול דה אמריקה, סנטה טקלה, באנגו אתלטיקו קלוב, סנטרל אספניול, פוארטו מונט וקבוצתו הנוכחית אודאקס איטליאנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סבטיאן אבראו
צילום: רויטרס
מומלצים