שתף קטע נבחר

1:4 לארסנל על ווסטהאם, סיטי מתקרבת לשיא השערים

יומיים אחרי שהמנג'ר הודיע על עזיבתו בסיום העונה, התותחנים הפציצו שלושה שערים בשבע דקות בדרך לניצחון שקירב אותם להבטחת הכרטיס לאירופה. צמד לאלכסנדר לקאזט. האלופה הטרייה הביסה את סוונזי 0:5. בנז'מין מנדי חזר, האוהדים פרצו למגרש לחגוג את האליפות

 

 

באחד מחמשת המשחקים האחרונים של ארסן ונגר כמנג'ר ארסנל במסגרת הפרמייר-ליג, השיגו התותחנים ניצחון 1:4 בבית על ווסטהאם והתקרבו להבטחת הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. מוחמד אלנני נפצע והוחלף בהפסקת המחצית.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

בדקה ה-51 בעט נאצ'ו מונריאל מהאוויר פנימה, אחרי כדור קרן של גרניט ג'אקה. מארו ארנאוטוביץ' השווה את התוצאה בדקה ה-64 אחרי שהשופט התעלם מנבדל מוקדם. כדור שהרים ארון ראמזי למרכז הרחבה חדר לרשת בדקה ה-82 אחרי אי הבנה בהגנת הפטישים. כעבור שלוש דקות הוציא ג'ו הארט עוד כדור מהרשת: אלכסנדר לקאזט הבקיע אחרי מסירה של אובאמיאנג שעלה כמחליף בדקה ה-70. לקאזט השלים צמד מהיר בדקה ה-89, הפעם מבישול של ראמזי.

 

אלכסנדר לקאזט חוגג שער (צילום: רויטרס)
לקאזט חוגג שער(צילום: רויטרס)

נאצ'ו מונריאל חוגג שער (צילום: EPA)
נאצ'ו מונריאל קופץ מאושר(צילום: EPA)
שני המשחקים הבאים של התותחנים בליגה האנגלית יכולים לקבוע רבות בנוגע למיקום שלהם בסיום העונה - מול מנצ'סטר יונייטד בחוץ ובבית מול ברנלי.

 

ארסנל הגדילה לארבע נקודות את הפער מברנלי השביעית, שסיימה רק ב-1:1 מול סטוק סיטי המדורגת מתחת לקו האדום. התותחנים שיחקו משחק אחד פחות מברנלי ולמעשה עשו צעד חשוב לעבר הבטחת הכרטיס לליגה האירופית לפחות. באדו אנג'אי העלה את סטוק ליתרון בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי הטעיה בדקה ה-11, אשלי בארנס כבש מקרוב את השוויון בדקה ה-62.

 

ארסן ונגר (צילום: AP)
ארסן ונגר. ארסנל מתקרבת להשגת הכרטיס לאירופה(צילום: AP)

 

אוהדי ארסנל במחווה לארסן ונגר (צילום: רויטרס)
שלט שתלו אוהדי ארסנל(צילום: רויטרס)

אוהדת ארסנל במחווה לארסן ונגר (צילום: רויטרס)
אוהדת ארסנל במחווה לארסן ונגר(צילום: רויטרס)

 

ניצחון קל למנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי, שכבר הבטיחה את הזכייה באליפות, הביסה את סוונזי 0:5. הסיטיזנס מתקרבים לשיא השערים בעונה אחת בפרמייר-ליג, שקבעה צ'לסי בעונת 2009/10. השיא עומד על 103 וסיטי כבשה כבר 98 שערים, כשנותרו לה עוד ארבעה משחקים לסיום העונה.

 

ראחים סטרלינג בישל לדויד סילבה (12) והבקיע בעצמו בדקה ה-16 אחרי עבודת הכנה נהדרת של פביאן דלף. קווין דה בריינה כבש את השלישי בדקה ה-54 בטיל אדיר לחיבורים. גבריאל ז'סוס בעט פנדל לקורה בדקה ה-64, אבל ברנרדו סילבה תיקן ושלח את הכדור לרשת.

 

מנצ'סטר סיטי חגיגה קווין דה בריינה (צילום: AFP)
שיא השערים מתקרב(צילום: AFP)

 

בנז'מין מנדי נכנס כמחליף במשחק מול סוונזי (צילום: רויטרס)
בנז'מין מנדי חזר אחרי היעדרות ארוכה(צילום: רויטרס)

 

בדקה ה-75 עלה בנז'מין מנדי לשחק, לראשונה מאז שנפצע בספטמבר. כזכור, המגן בן ה-23 שהצטרף ממונאקו בקיץ עלה למנצ'סטר סיטי 52 מיליון ליש"ט. ז'סוס חתם את החגיגה בדקה ה-88 עם נגיחה לשער אחרי כדור מדוד וחכם של יאיא טורה.

 

עם שריקת הסיום פרצו אוהדים רבים של מנצ'סטר סיטי למגרש כדי לחגוג את הזכייה באליפות. חלק מהאוהדים אף הצליחו ליצור מגע עם השחקנים ולחבק אותם.

 

אוהדי מנצ'סטר סיטי שפרצו למגרש (צילום: רויטרס)
חלק מהאוהדים שפרצו לדשא הצליחו לחבק את השחקנים(צילום: רויטרס)

 

אוהדי מנצ'סטר סיטי שפרצו למגרש (צילום: AFP)
האבטחה לא הצליחה למנוע את פריצת האוהדים למגרש(צילום: AFP)


פורסם לראשונה 22/04/2018 17:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אלכסנדר לקאזט
צילום: רויטרס
מומלצים