שתף קטע נבחר

סטיבן ג'רארד קרוב לסיכום כמאמן ריינג'רס

במועדון הסקוטי הודו שהם מעוניינים באגדת העבר. אם ימונה יעמוד על הקווים של קבוצת בוגרים בפעם הראשונה. כיום משמש כמאמן הנוער של ליברפול

קפטן ליברפול לשעבר, סטיבן ג'רארד, עשוי להתחיל בקרוב את קריירת האימון שלו בקבוצת בוגרים והתחנה הראשנה - גלאזגו ריינג'רס. על פי דיווחים שונים בממלכה נראה שג'רארד, שמכהן כיום כמאמן קבוצת הנוער של המייטי-רדס, נמצא על סף סיכום בקבוצה הסקוטית.

 

המנהל הספורטיבי של ריינג'רס, מארק אלן, הודה כי עמד בראש משלחת מטעם המועדון הסקוטי שיצאה כדי לשכנע את קשר העבר בן ה-37 לחתום בקבוצה.  אם אכן יקבל את התפקיד צפוי לו קרב מעניין מול מאמנו לשעבר ברנדון רוג'רס, שעומד על הקווים של היריבה המושבעת סלטיק.

 

בקרוב על הקווים? ג'רארד בימיו כשחקן (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בקרוב על הקווים? ג'רארד בימיו כשחקן(צילום: gettyimages)

 

מועדון הפאר הסקוטי שנחשב לאחד המעוטרים בעולם, חווה משבר גדול בעשור האחרון. הוא פשט רגל ובשל כך הורדה הקבוצה לליגה הרביעית. רק בשנת 2016 חזרה ריינג'רס לליגה הראשונה, ומאז היא מחפשת לחזור לימיה הגדולים. כיום מדורגת הקבוצה במקום השני מרחק 10 נקודות מסלטיק המוליכה.

 

ג'רארד שיחק 710 משחקים במדי ליברפול ובמהלכם הבקיע 186 שערים. כמו כן, צבר 114 הופעות במדי נבחרת אנגליה. אמנם במהלך הקריירה העשירה שלו לא זכה אגדת העבר באליפות, אבל הוא הקפטן האחרון שהניף את גביע האלופות, זכר לקאמבק המדהים של ליברפול מול מילאן בגמר ב-2005. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סטיבן ג'רארד
צילום: רויטרס
מומלצים