שתף קטע נבחר

"רומא כבר הוכיחה מול ברצלונה שאפשר לעלות"

ראג'ה ניינגולן משוכנע שהוא וחבריו מסוגלים למחוק את התבוסה 5:2 לליברפול במשחק הראשון ולעלות לגמר בגומלין שיתקיים מחר (21:45): "מסי וסוארס בקושי בעטו לשער, אנחנו צריכים להאמין"

"זה קשה, אבל לא בלתי אפשרי". קשר רומא, ראג'ה ניינגולן, משוכנע שקבוצתו מסוגלת למחוק את ההפסד 5:2 לליברפול במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות ולעלות לגמר. משחק הגומלין בין שתי הקבוצות יתקיים מחר (21:45) באולימפיקו.

 

הבלגי הוסיף: "כבר עשינו את זה בשלב הקודם נגד רומא. שיחקנו נגד ליונל מסי ולואיס סוארס והם בקושי בעטו לשער. ננסה לרשום עוד ניצחון היסטורי כמו שעשינו במשחק הקודם בבית. ראינו שם שזה אפשרי. היינו עצובים אחרי שהפסדנו באנגליה, אבל המאמן אמר לנו להמשיך להאמין שאפשר לעשות את זה".

 

ג'יימס מילנר וראג'ה ניינגולן (צילום: AP)
ניינגולן מול מילנר במשחק הראשון(צילום: AP)
 

נאינגולן התייחס ליכולת של היריבה: "קשה מאוד לשחק נגד ליברפול. זו קבוצה מאוד אגרסיבית שמפעילה לחץ והשחקנים שלה רצים כמו חיות. הם המשיכו לרוץ גם בדקה ה-94. אין להם משחק שוטף כל כך, אבל טעינו כאשר השארנו להם מרווחים".

 

החלוץ אדם ללאנה נכלל בסגל ליברפול אחרי שנעדר יותר מחודש מאז נפצע במשחק נגד קריסטל פאלאס. האדומים ינסו לרשום הופעה ראשונה בגמר לראשונה מאז 2007.

 

המנג'ר יורגן קלופ: "אנחנו חייבים לתקוף עם כל מה שיש לנו. אני יודע שכולם מצפים שנתגונן כדי לשמור על היתרון, אבל זה לא עובד בצורה הזו. ברור שאנחנו לא רוצים לספוג שער מוקדם וננסה ליצור מצבים ולהבקיע. נצטרך להיות אמינים והבחורים כבר הוכיחו שהם מוכנים לאתגר הזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים