שתף קטע נבחר

שער ושני בישולים לזהבי, גוואנגז'ו ר.פ ניצחה 2:4

הישראלי כבש את השער השני לזכות קבוצתו, שהוליכה בהמשך 0:3 וניצלה מניסיון קאמבק של שנגחאי שנואה. זהו השער השביעי של החלוץ העונה, ששבר בצורת של ארבעה משחקים

ערן זהבי שבר היום (שבת) בצורת של ארבעה משחקים ללא כיבוש עם שער בניצחון הביתי 2:4 של גוואנגז'ו R&F על שנגחאי שנואה במחזור התשיעי בליגה הסינית. זהבי גם הוסיף שני בישולים בניצחון הרביעי ברציפות של גוואנגז'ו.

 

לטבלת הליגה הסינית

 

זהבי הבקיע בדקה ה-20 אחרי מסירה של רנאטיניו שהשאיר אותו לבד מול השוער וקבע 0:2. זהו השער השביעי של זהבי העונה שהעלה אותו למקום השלישי בטבלת מלך השערים.

 

ערן זהבי גוואנגז'ו (צילום: מתוך הטוויטר)
ערן זהבי(צילום: מתוך הטוויטר)

 

מה ג'ונליאנג העלה את גוואנגז'ו ליתרון כבר אחרי שתי דקות, זהבי כאמור הכפיל. שתי דקות אחר כך זהבי סחט אדום מלי שיאומינג שמנע את הדהירה של הישראלי לשער. רנאטיניו הוסיף את השלישי בדקה ה-37 מבעיטה מחוץ לרחבה.

 

קבוצתו של זהבי נרדמה במחצית השנייה וכמעט ספגה שוויון. תוך שבע דקות גאו די (60) ולי פנג (67) צימקו והלחיצו את גוואנגז'ו. לפני שריקת הסיום, צ'אנג פיה חתם (93) את תוצאת המשחק אחרי מסירה של זהבי. בכך, המארחת חלפה על פני יריבתה בטבלה ורחוקה רק ארבע נקודות מהמקום הראשון.

  

מהלך המשחק

2': שער! 0:1 לגוואנגז'ו R&F. מה ג'ונליאנג ניצל הדיפה רעה של השוער כדי לכבוש שער בריבאונד מקרוב.  

 

20': שער! 0:2 לגוואנגז'ו R&F. זהבי קיבל מסירה מרנאטיניו שהשאירה אותו לבד מול השוער, ולא התבלבל בדרך לשער ששבר את הבצורת.

 

22': כרטיס אדום לשנגחאי שנואה. כעבור שתי דקות בלבד זהבי שוב היה מעורב במהלך חיוני לקבוצתו. החלוץ הוכשל בדרך לשער על ידי לי שיאומינג שראה ראה אדום מהשופט. 

 

37': שער! 0:3 לגוואנגז'ו R&F. רנאטיניו בעט מ-20 מטר כדור שקפץ על כר הדשא והטעה את השוער.

 

60': שער! 1:3 לגוואנגז'ו R&F. שוער גוואנגז'ו שמט כדור חופשי שנבעט מרגלי רומרו, גאו די היה ראשון לריבאונד.

 

67': שער! 2:3 לגוואנגז'ו R&F. לא יאומן, הגנת גוואנגז'ו פשוט לא קיימת. לי פנג אמר יפה תודה ונגח לרשת.

 

93': שער! 2:4 לגוואנגז'ו R&F. צ'אנג פיה קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה יפה לחיבורים.


פורסם לראשונה 05/05/2018 14:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים