שתף קטע נבחר

צ'לסי סיימה ב-1:1 עם האדרספילד

הבלוז איבדו גובה במרוץ לליגת האלופות כשלא הצליחו לנצח בבית. האורחת הבטיחה הישארות, סוונזי תרד ליגה. טוטנהאם הבטיחה את המקום בצ'מפיונס עם 0:1 על ניוקאסל. מנצ'סטר סיטי שברה שיא כיבושים כשהגיעה ל-105 שערים

צ'לסי סיימה הערב (רביעי) ב- 1:1 מול האדרספילד, תוצאה שפוגעת מאוד בסיכוייה להעפיל לליגת האלופות. דווקא לאחר הניצחון במשחק האחרון מול ליברפול שהעיר את המאבק ברביעייה הראשונה, הבלוז איבדו נקודות קריטיות.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

תוצאה נוספת הערב, שהחמירה עוד יותר את מצב הקבוצה של קונטה, היא ניצחונה של טוטנהאם על ניוקאסל 0:1. הניצחון מבטיח סופית לתרנגולים מקום בצ'מפינס ליג בעונה הבאה.

 

אדן הזאר צ'לסי (צילום: רויטרס)
אדן הזאר. יסתפק בליגה האירופית?(צילום: רויטרס)

 

מנצ'סטר סיטי שברה שיא נוסף כשניצחה את ברייטון 1:3, הגיעה ל-105 שערים העונה וניפצה את שיא 103 השערים שהיה שייך לצ'לסי של 2009/10.

 

האדרספילד הבטיחה מעשית את ההישארות בפרמייר ליג בעונה הבאה, על חשבונה של סוונזי. מחזור אחד לסיום, לסוונזי שבמקום ה-18 שלוש נקודות פחות מסאות'המפטון, אך לסיינטס יחס שערים עדיף בהרבה.

 

מנצ'סטר סיטי חגיגה קווין דה בריינה (צילום: AFP)
מנצ'סטר סיטי. עוד שיא נשבר(צילום: AFP)

 

דווקא בעונה שבה העפילה קארדיף לפרמייר ליג, נמנעה כנראה האפשרות של דרבי וולשי בליגה הבכירה. אם אתם אוהדי סוונזי אופטימיים במיוחד, אולי העובדה שבמחזור האחרון סאות'המפטון תפגוש את מנצ'סטר סיטי והקבוצה שלכם את סטוק, יכולה להשאיר מקום לחלומות על מחיקת פער תשעת השערים ביחס השערים.

 

ארסנל הפסידה 3:1 בלסטר ובכך ספגה את השער ה-51 שלה העונה, שיא שלילי של הקבוצה בפרמייר ליג. קלצ'י איהנאצ'ו כבש לזכות המארחת בדקה ה-14, ודקה לאחר מכן קונסטנטינוס מברופאנוס הורחק והשאיר את הקבוצה של ארסן ונגר בעשרה שחקנים. ארסנל עוד החזיקה מעמד ופייר-אמריק אובמיאנג הבקיע בדקה ה-53, אבל שערים של ג'יימי וארדי (76, פנדל) וריאד מאחרז (90) חתמו את התוצאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים