שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "אינייסטה מלמד אותך משהו חדש כל משחק"

אחרי ה-1:5 המרשים על ויאריאל, ארנסטו ואלוורדה וברצלונה מתחילים לעכל את עזיבתו המתקרבת של הקפטן. בריאל מדריד מנגד מבקרים את ההרכב שבחר זידאן אחרי ה-3:2 שספגו מסביליה. המאמן השיב: "לא מתחרט על הבחירה שלי"

 

שני מחזורים לסיום העונה וכשהדאבל כבר בכיס, לברצלונה נשארה עוד מטרה אחת העונה - לסיים אותה ללא הפסד ליגה. החבורה של ארנסטו ואלוורדה הביסה אמש (רביעי) 1:5 את ויאריאל ועשתה עוד צעד בכיוון.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

בבארסה גם מתחילים לעכל את העזיבה המתקרבת של אנדרס אינייסטה, שצפוי לחתום בקבוצה מהמזרח רחוק. "אינייסטה מלמד אותך משהו חדש כל משחק. הוא תמיד בפוקוס בדיוק כמו לאו מסי וכרגע אנחנו פשוט נהנים שהוא איתנו", אמר ואלוורדה בסיום המשחק.

 

לאו מסי ברצלונה (צילום: רויטרס)
עוד שער לאוסף. לאו מסי (צילום: רויטרס)

על ההחלטה לתת לשוער המחליף, ג'ספר סילסן, לעמוד בין הקורות: "התכנון המקורי היה לתת למארק-אנדרה טר שטגן לסיים את העונה, אבל החלטתי שמגיע לג'ספר פרס על העבודה הקשה שהוא השקיע. אני חושב שהוא שוער נהדר". אתמול גם הוחלט שסרג'י רוברטו יורחק מארבעה משחקים, זכר לכרטיס האדום שקיבל בקלאסיקו מול ריאל מדריד. המאמן זעם על העונש הכבד: "ציפינו שיקבל עונש, אבל מה שהוחלט פשוט מוגזם ואין לי ספק שהמועדון יגיש ערעור".

 

  

זידאן: "מאכזב להפסיד, אבל לא תהיה לזה השפעה עלינו"

מאמן ריאל מדריד, זינאדין זידאן, ביצע שמונה שינויים ביחס להרכב ששיחק מול ברצלונה, והדבר עלה לו בהפסד 3:2 לסביליה בחוץ. הבלאנקוס פיגרו כבר 3:0 עד לדקה ה-85 ורק שני שערים מאוחרים הצילו אותם מהשפלה. המאמן התייחס לבחירת ההרכב השנויה במחלוקת: "זהו הרכב שיכול נצח בקלות. אני לא מתחרט על הבחירה שלי. נשארו עדיין שני משחקים לסיום העונה וזו הייתה הזדמנות עבור חלק מהמשחקנים".

 

זינדין זידאן (צילום: getty images)
נתן הזדמנות להרכב השני. זינדין זידאן(צילום: getty images)

 

זה משחק ליגה שני ברציפות שריאל לא מצליחה לנצח, אך זידאן לא התרגש: "זה מאכזב להפסיד, אבל לא תהיה לזה שום השפעה עלינו בעתיד. בשבת יש לנו משחק נוסף והכל בסדר". עם זאת גם הוא יודע שקבוצתו ספגה מכה קשה בקרב עם אתלטיקו על המקום השני: "התוצאות שעשינו השנה בליגה הן בהחלט מאכזבות, אבל אין לי כוונה לדבר על כך יותר".

 

 בשבת תארח ריאל מדריד את סלטה ויגו ואילו ברצלונה תשחק בחוץ מול לבאנטה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אנדרס אינייסטה
צילום: getty images
מומלצים