שתף קטע נבחר

סופרים את הדקות: כל העדכונים לקראת גמר הצ'מפיונס

10 מעשי שוד התרחשו לפני המשחק, ראש ממשלת ספרד נאלץ לוותר על הנסיעה לקייב. ברק בדש מסקרן את הצלמים, התקשורת בקטאלוניה מצחצחת חרבות, וגם: איום הסרק שהדאיג את האוקראינים

הרגע הגדול של הכדורגל האירופי יגיע הערב (ש', 21:45) לשיאו, כאשר ריאל מדריד תתמודד מול ליברפול בגמר ליגת האלופות בקייב. הבלאנקוס ינסו לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות, אבל למוחמד סלאח וחבריו יש תוכניות אחרות.

 

 

החבורה של זינדין זידאן סבלה מעונה חלשה במונחים שלה בזירה המקומית, אבל בצ'מפיונס עשתה את העבודה, אחרי שעברה בצורה מרשימה את פ.ס.ז', יובנטוס ובאיירן מינכן. מנגד, הקבוצה של יורגן קלופ הדיחה את מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר ורומא בחצי, אחרי 6:7 בסיכום צמד המשחקים. כעת, רגע לפני הגמר הגדול, קבלו את כל העדכונים, הציוצים, הסיפורים וכמובן הממים השונים מהרשת.

 

גביע ליגת האלופות (צילום: AFP)
כולם ממתינים לראות מי תניף אותו. גביע הצ'מפיונס(צילום: AFP)

 

20:42: עשרה מעשי שוד לפני המשחק

שעה לפני שריקת הפתיחה מסרה משטרת קייב בטלוויזיה האוקראינית את הסיכום שלה לאירועים בשעות האחרונות. בסך הכל התרחשו בעיר 26 תקריות, מתוכם 10 מעשי שוד ושלושה מעשי ונדליזם. לא היו נפגעים למרות שכמה אוהדים נתפסו שיכורים. בסך הכל יוגשו 15 כתבי אישום נגד המעורבים.  

 

אוהדי ליברפול (צילום: EPA)
אוהדי ליברפול(צילום: EPA)

 

20:21: גארת' בייל מחוץ להרכב

ההרכב של ריאל מדריד פורסם. גארת' בייל מחוץ ל-11 וזינדין זידאן הציב את אותם שחקנים שפתחו בגמר בקרדיף מול יובנטוס בשנה שעברה: קיילור נבאס; דניאל קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו; קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס; איסקו, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

 

18:20: מה יעבור לשחקני ליברפול בראש חמש דקות לפני המשחק

האתר הרשמי של המייטירדס העלה סרטון ובו שחקני הקבוצה שיתפו מה ירגישו ממש לפני שריקת הפתיחה. בעוד וירג'יל ואן דייק מתכוון להסתכל על ה"ים האדום" שיהיה ביציעים, מוחמד סלאח לא רוצה לחץ מיותר אלא פשוט להמשיך לעשות את מה שהוא וקבוצתו עשו היטב בחודשים האחרונים - להבקיע ולנצח. 

 

 

17:11: ראש ממשלת ספרד נאלץ לבטל את הנסיעה לגמר

ראש ממשלת ספרד, מריאנו רחוי, התכוון לטוס לקייב על מנת לעודד את ריאל מדריד בגמר, אבל נאלץ לוותר על הנסיעה בעקבות המצב הפוליטי בארצו. אחד מיריביו, המנהיג הסוציאליסטי פדרו סאנצ'ס, העלה לסדר היום הצעת אי אמון בממשלה ורחוי נאלץ להיות נוכח בדיון.

 

יעודד מרחוק. ראש ממשלת ספרד, מריאנו רחוי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יעודד מרחוק. ראש ממשלת ספרד, מריאנו רחוי(צילום: AFP)

 

15:11: חמש תחנות מטרו נסגרו מחשש לפצצה

לא שקט בקייב. שש שעות לפני הגמר הגדול, חמש תחנות מטרו נסגרו ופונו מנוסעים בבירה האוקראינית מחשש למטען נפץ שהונח באחד הקרונות. המשטרה עורכת סיורים נרחבים במקום ועל פי דיווחים שונים מדובר כנראה באיום סרק.

 

14:54: ה-BBC יפתחו בהרכב?

זינדין זידאן שיחק עם התקשורת בימים האחרונים וסירב בכל פעם מחדש לגלות מי יעלה ב-11 מול ליברפול בגמר הצ'מפיונס. ה"מארקה" טוען כי הוא יודע את הסוד הגדול וכי המאמן הצרפתי של ריאל מדריד יעלה עם שלישיית ה-BBC - כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה וגארת' בייל - בהרכב. שלושתם חתומים על שלוש זכיות של ריאל מדריד בליגת האלופות בארבע העונות האחרונות.

 

חתומים על שלוש זכיות של ריאל בצ'מפיונס (צילום: getty images) (צילום: getty images)
חתומים על שלוש זכיות של ריאל בצ'מפיונס(צילום: getty images)

 

14:36: אוהדי ריאל וליברפול מוכנים לגמר

 

 

12:04: בקטאלוניה מחכים למעידה

התקשורת הספרדית, בלי יוצא מהכלל, עסוקה בגמר הערב בקייב. זו במדריד מפרגת לריאל ומשוועת לזכייה שלה. ב"מארקה", למשל, תמונת השער הייתה כל גביעי אירופה של הבלאנקוס עם כיתוב: "הם מחכים לך בבית", בשאיפה שאחד נוסף יצטרף לארון התארים. התקשורת בקטאלוניה, לעומת זאת, רק מחכה למעידה של זינדין זידאן וחבורתו. הגדיל לעשות העיתון "ספורט, כשהכריז בשער: "גביע נוסף או כישלון".

 

אס גמר צ'מפיונס ()
ה"ספורט" כבר מצחצח את החרבות

 

אס גמר צ'מפיונס ()
ב"מארקה" מחכים לגביע נוסף

 

אס גמר צ'מפיונס ()
"הדרך לאליפות ולהיסטוריה". גם ב"אס" מפרגנים לריאל

 

11:17: קראגר מצטרף לאוהדי ליברפול בקייב 

 

9:46: סלאח יהיה המצרי הראשון שזוכה בצ'מפיונס?

 

גמר ליגת האלופות (צילום: רויטרס)
בדש כבר בקייב(צילום: רויטרס)

 

7:30: תראו את מי מצאנו בקייב

הליגה הסתיימה, כולם בחופש וברק בדש, מי שפרש לפני פחות משבועיים ממשחק פעיל, ארז את המזוודות וטס לקייב. לראות את גמר הצ'מפיונס, אלא מה. שחקנה של מכבי נתניה בעונה האחרונה אפילו סיקרן את צלמי הסוכנויות הזרות. ולא בגלל שתלה את הנעליים.

 

ומה היה לו להגיד לקראת מפגש הענקיות? "הגמר השנה מיוחד, עם שתי קבוצות מרגשות שמשחקות כדורגל התקפי מאוד. כל תוצאה במשחק הזה תעשה לי טוב".

 

ברק בדש ליגת האלופות (צילום: רויטרס)
"שתי קבוצות מרגשות". בדש(צילום: רויטרס)

 

6:50: סלאח מול רונאלדו

 

6:07: הדיילות בעד ריאל מדריד

 

6:03: ווזניאקי מהמרת על ליברפול 

 

 


פורסם לראשונה 26/05/2018 07:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים