שתף קטע נבחר

העברות בעולם: איקרדי ליובנטוס - היגוואין לאינטר?

התקשורת האיטלקית מדווחת שהגברת הזקנה מוכנה לשלם 50 מיליון אירו ולשלוח את היגוואין לאינטר עבור איקרדי. קוסטה ואנצ'לוטי עובדים על הצלמים והארט פיטר את סוכנות השחקנים שייצגה אותו אחרי שהושאר מחוץ לסגל אנגליה למונדיאל

לצד ההכנות לקראת מונדיאל 2018 שייפתח ב-14 ביוני ברוסיה, שוק ההעברות בכדורגל העולמי גועש. אחרי שאתמול (שני) עבר פביאנו ממונאקו לליברפול תמורת 50 מיליון אירו, עוד קבוצות מחפשות חיזוק.

 

בתקשורת האיטלקית ממשיכים לטעון כי יובנטוס תעשה הכל כדי להנחית אצלה את מאורו איקרדי. "קוריירה דלו ספורט" מדווח הבוקר שהגברת הזקנה מוכנה לשלם 50 מיליון אירו ולהעביר את גונסאלו היגוואין עבור חלוצה של אינטר. איקרדי כבש העונה 29 שערים בליגה האיטלקית.

 

מאורו איקרדי חוגג (צילום: EPA)
איקרדי. סחורה לוהטת(צילום: EPA)

גונזאלו היגוואין יובנטוס (צילום: רויטרס)
היגוואין. יובה מוכנה לוותר עליו(צילום: רויטרס)

 

בתקשורת הקטלאנית מדווחים כי ברצלונה תנסה להחתים את קשר טוטנהאם, כריסטיאן אריקסן הדני אם היא לא תצליח להנחית את אנטואן גריזמן בקאמפ נואו.

 

דייגו קוסטה לנאפולי? החלוץ הברזילאי-ספרדי של אתלטיקו מדריד פגש במקרה את מאמנה החדש של נאפולי, קרלו אנצ'לוטי, במסעדה בלונדון. השניים החליטו לעבוד על הצלמים שחיכו מחוץ למקום כשהאיטלקי העניק לחלוץ את חולצת נאפולי.

 

 

אחרי שהושאר מחוץ לסגל אנגליה למונדיאל, ג'ו הארט פיטר את סוכנות השחקנים שייצגה אותו לאורך כל הקריירה, סטלר, ועבר לסוכנות פיץ', המתמחה בעיקר בהפקות של טורנירי ומשחקי ידידות עבור נבחרות ברזיל, פורטוגל ואנגליה. הארט, שהושאל העונה ממנצ'סטר סיטי לווסטהאם, אבל שימש בה כשוער שני, יהיה השחקן הראשון שמיוצג על ידי הסוכנות.

 

שמה של מנצ'סטר יונייטד קושר למגנה הימני של אתלטיקו מדריד, שימה ורסאליקו, אבל הקרואטי הדף היום את הדיווחים: "הארכתי את החוזה שלי, זכיתי בליגה האירופית, אני בספרד ומרוצה. זה נכון שבסתיו היו לי ספקות בנוגע להישארות שלי באתלטיקו כי לא שיחקתי, אבל מאז התחלתי לקבל דקות והכל טוב. אם מישהו היה אומר לי שאסיים את העונה עם תואר אירופי, מקום שני בליגה והאריך את החוזה שלי אחרי שאתגבר על כל הפציעות שהיו לי, לא הייתי מאמין לו".

 

בספרד מדווחים שאלופת אירופה, ריאל מדריד, קרובה להחתים את הרכש הראשון שלה הקיץ - אלברו אודריוסולה (22) מריאל סוסיאדד עבור 40 מיליון אירו. אודריוסולה נכלל בסגל ספרד למונדיאל ברוסיה. המגן הימני ייאבק עם דני קרבחאל על חולצת ההרכב הראשון.


פורסם לראשונה 29/05/2018 10:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים