שתף קטע נבחר

פרנק למפארד קרוב לסיכום כמאמן דרבי קאונטי

באנגליה מדווחים כי כוכב צ'לסי בעבר יחל בקריירת אימון כשימונה למאמן הקבוצה מליגת המשנה באנגליה. למפארד אישר את השמועות: "אנחנו אכן מדברים, מדובר במועדון גדול עם היסטוריה ומסורת"

באנגליה מדווחים היום (שלישי) כי שחקן העבר, פרנק למפארד, נמצא על סף סיכום כמאמנה החדש של דרבי קאונטי. אם זה אכן יקרה, זאת תהיה התחנה הראשונה בקריירת האימון של כוכב צ'לסי ונבחרת אנגליה בעבר.

 

דרבי סיימה את העונה החולפת במקום ה-6 בצ'מפיונשיפ והפסידה לפולהאם בחצי גמר הפלייאוף על העלייה לפרמייר ליג. בשבוע שעבר עזב מאמנה, גארי ראווט, לטובת משרת המנג'ר בסטוק סיטי, שירדה לליגת המשנה וכעת נראה שלמפארד הוא זה שיעמוד על הקווים באצטדיון פרייד פארק בעונה הבאה.

 

בקרוב על הקווים? פרנק למפארד (צילום: Getty Images Imagebank) (צילום: Getty Images Imagebank)
בקרוב על הקווים? פרנק למפארד(צילום: Getty Images Imagebank)

 

למפארד התייחס לשמועות ואמר: "יש עניין מצד דרבי ואני אכן מדבר איתם. יש לי שאיפות להיות מנג'ר בנקודה כלשהו בקריירה שלי. זה מועדון גדול עם היסטוריה ומסורת. נמשיך בשיחות ונחליט מה יהיה". נראה שהקשר האנגלי הולך בדרכו של סטיבן ג'רארד, שמונה למאמן גלזגו ריינג'רס הסקוטית לפני חודש.

 

למפארד בן ה-39 נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות צ'לסי, במדיה רשם 429 הופעות וכבש 147 שערים. רגע השיא שלו בקריירה היה בעונת 2011/2012 כשזכה עם הבלוז בליגת האלופות. כמו כן, הוא זכה בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים ופעם אחת בליגה האירופית. במדי הנבחרת אמנם לא זכה בתארים, אך ייזכר בעקבות השער שלו שנפסל בשמינית גמר מונדיאל 2010, בו הודחו האנגלים על ידי גרמניה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים