שתף קטע נבחר

אברם גרנט ניצל משריפה: "ראיתי עשן רב מהמרפסת"

אש פרצה בבניין דירות בלונדון בזמן שהמאמן הישראלי שהה בו: "דיברתי עם הבן שלי כשפתאום ראיתי הרבה עשן, אז ברחתי". לא היו נפגעים בשריפה, אבל נזק כבד נגרם למבנה

שריפה גדולה פרצה בבניין מגורים בצפון-מערב לונדון בזמן שמאמן הכדורגל הישראלי, אברם גרנט, שהה בו. גרנט בן ה-63 היה בדירתו בזמן שהאש התלקחה, והצליח להימלט מהמקום בעור שיניו. עשרות לוחמי אש ושמונה רכבי כיבוי הוזעקו למקום בניסיון להשתלט על הלהבות, שאפפו לפחות ארבע מרפסות.

 


 

 

"דיברתי עם הבן שלי כשפתאום ראיתי עשן רב מהמרפסת. היה הרבה עשן, אז ברחתי", סיפר גרנט לתקשורת האנגלית, שהגדירה אותו כמנג'ר צ'לסי לשעבר. "דפקתי על כמה דלתות כדי לספר לאנשים על השריפה, אבל אף אחד לא ענה. עכשיו אני רואה את השכן שלי כאן למטה ואני חושב שהכל בסדר - מבחינת האנשים, לא הבניין".

 

לא היו נפגעים בשריפה, אבל נזק כבד נגרם למבנה. עדיין לא ברור מה גרם לדליקה. מקס טרומן, שמתגורר בבניין, אמר ל"דיילי מייל": "ראיתי עשן יוצא מהמרפסת. העשן נהיה סמיך, אבל לא הופעלה אזעקת אש בשלב הזה. פתחנו את הדלת וחשבנו שאנחנו צריכים לצאת. ירדנו במדרגות וראינו מבחוץ את האש בוערת".

 

דיירת אחרת, קריסטן ליברמור, סיפרה: "בתוך עשר דקות הבניין עלה באש. מזל שהיינו ערניים. פתאום כולם יצאו מהדלתות, הייתה בהלה. מיהרנו לרדת במדרגות. זה היה מראה אפוקליפטי, כאילו פצצה פגעה בבניין. הכל עלה באש".

 

גרנט. חוויה מפחידה (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
גרנט. חוויה מפחידה(צילום: Getty Images)

 

דוברת חברת הנדל"ן שהקימה את הבניין מסרה: "הבטיחות והאבטחה של התושבים היא בראש סדר העדיפויות שלנו. המשימה העיקרית שלנו בשעות הקרובות היא להבטיח את ביטחונם ולארגן לינה זמנית. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם שירותי החירום כדי למצוא את הגורם לשריפה".

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים