שתף קטע נבחר

דיווח: פרארי תממן את העברת רונאלדו ליובנטוס

מלבד שכר של 30 מיליון אירו נטו לעונה, הסופרסטאר יזכה לחוזה חסות בסך 20 מיליון אירו לשנה כפנים של קונצרן הרכב שבבעלות משפחת אניילי. ריאל מדריד צפויה לקבל כ-100 מיליון אירו

זה מתקרב. תאמינו או לא, אבל לאור הדיווחים הרבים בימים האחרונים בכלי התקשורת, באיטליה, ספרד ופורטוגל, נראה שכריסטיאנו רונאלדו יחתום ביובנטוס בימים הקרובים, ואולי אפילו מחר (שבת).

 

הסופרסטאר בן ה-33 צפוי להגיע מריאל מדריד לטורינו תמורת 100 מיליון אירו, כך טוענים במספר כלי תקשורת באיטליה. נראה שכדי לשכנע את כריסטיאנו לחתום ביובה, הוא קיבל הצעה לחוזה בסך 30 מיליון אירו נטו לעונה לארבע שנים.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס)
אוטוטו זה קורה. כנראה. כריסטיאנו רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

הסכום המדהים, שהוא למעשה שווה ערך ל-60 מיליון אירו ברוטו, הוא מעל 50 אחוזים משכר השחקנים של המועדון, וכדי באמת להצליח לעמוד בו, למשפחת אניילי, שיובנטוס בבעלותה, יש דרך מקורית כדי לעשות זאת.

 

רונאלדו צפוי לחתום על חוזה חסות בסך 20 מיליון אירו לעונה ולהפוך להיות הפנים של פרארי, שגם היא, כמו יובה ופיאט, נמצאות בבעלות... ניחשתם נכון, משפחת אניילי. המטרה היא ליצור סינרגיה גדולה יותר בין כל הזרועות של האימפריה.

 

רונאלדו אמור להפוך לפנים של פרארי ()
רונאלדו אמור להפוך לפנים של פרארי

 

הדיווחים האחרונים מדברים על שהפרטים למעשה נסגרו גם עם השחקן וגם עם ריאל, ומחר הוא אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום באופן רשמי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים