שתף קטע נבחר

מלקום חתם בברצלונה לחמש שנים

הברזילאי (21) הצטרף לקטלאנים מבורדו תמורת 42 מיליון אירו, אחרי שהגישו הצעה גבוהה יותר מרומא שחשקה בשחקן. הסיבה למחטף: עסקת העברתו של וויליאן לספרד נפלה בשל מחירו הגבוה

אחרי שנראה היה שמלקום עובר לרומא, אמש (שני) קיבלנו תפנית מעניינת ודרמטית למדי בעלילה כאשר ברצלונה נכנסה לתמונה. היום בארסה השלימה את המחטף והחתימה את הברזילאי בן ה-21 עד 2022/2023 תמורת 42 מיליון אירו, אחרי שהגישה הצעה גבוהה יותר על שחקן בורדו שטרפה את הקלפים.

 

רומא כבר הודיעה על כך שהגיעה להסכמה עקרונית עם בורדו על העברתו של מלקום, שהיה צריך לעבור שם הבוקר בדיקות רפואיות. אחריהן החוזה היה אמור להיחתם. בעקבות ההתפתחויות דווח על ידי כתב "סקיי איטליה" ג'יאנלוקה די מארציו שבורדו לא איפשרה למלקום לטוס לרומא כדי לתת חותם סופי על העסקה.

 

מלקום מוצג בברצלונה (צילום: האתר הרשמי של ברצלונה)
מלקום מוצג בברצלונה(צילום: האתר הרשמי של ברצלונה)

 

שתי הקבוצות ניהלו משא ומתן על השחקן, שהיה אמור לעבור תמורת 32 מיליון אירו ועוד 4 מיליון כבונוס על שערים. בסופו של דבר נראה שברצלונה הציעה יותר כסף לבורדו, שקיבלה לבסוף את ההצעה של אלופת ספרד.

 

הסיבה שהקטלאנים נכנסו למירוץ אחרי כוכב בורדו נוגעת לברזילאי אחר - וויליאן. התכנון המקורי של ברצלונה היה להחתים את הקשר, אך מחיר הפתיחה שקבוצתו צ'לסי דרשה עבורו הוא 70 מיליון אירו, מחיר אותו בברצלונה לא מוכנים לשלם. גורם המקורב למשא ומתן הוסיף כי גם גילו של וויליאן היווה שיקול משום "שהמועדון לא מוכן לשלם כאלה סכומים על שחקן בן 29".

 

וויליאן. לא יגיע לקאמפ נואו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
וויליאן. לא יגיע לקאמפ נואו(צילום: רויטרס)

 

בעונה החולפת מלקום כבש 12 שערים ב-38 משחקים והיה על הכוונת של כמה קבוצות, ביניהן ארסנל שלא הצליחה לגבש הצעה שתשכנע את בורדו להעביר אותו אליה. ב-84 הופעות בסך הכל במדי בורדו הוא הבקיע 20 שערים.

 


פורסם לראשונה 24/07/2018 07:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים