שתף קטע נבחר

"רונאלדו מבין: הכדורגל האיטלקי שונה מהספרדי"

באיטליה ממתינים לשער הבכורה של רונאלדו במדי יובנטוס, גם אחרי ה-0:2 על לאציו. דיבאלה לא שותף ואלגרי שוב ספג ביקורת: "אני לא יכול לעלות עם יותר מ-11 שחקנים בהרכב"

 

"הכדורגל האיטלקי שונה מהספרדי, רונאלדו מבין זאת". כך טוען מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, אחרי ה-0:2 של קבוצתו על לאציו, משחק נוסף בו הסופרסטאר הפורטוגלי לא כבש. "הוא בחור צנוע, אני מאוד מרוצה מהתוספת שהוא נותן לנו עד כה", הוסיף אלגרי.

 


 

 

"זה היה משחק אחר מאשר ה-2:3 על קייבו", המשיך מאמן יובנטוס. "רק שהפעם התחלנו קצת בצורה מהוססת. הסכנה הייתה להיסחף בהתלהבות של האצטדיון במשחק הביתי הראשון של כריסטיאנו. אנחנו צריכים להיות יותר סבלניים".

 

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס (צילום: AFP)
עדיין ממתין לשער בכורה ביובנטוס. רונאלדו(צילום: AFP)

 

אלגרי, איך לא, נשאל על גם מי שלא שותף אתמול כלל - פאולו דיבאלה. "יש פה תחרות גדולה על ההרכב בין שחקנים נהדרים", הסביר. "זה נכון שיש משחקים שאני יכול לעלות אפילו עם חמישה שחקני התקפה, אבל היום זה לא היה המצב. אתם צריכים לזכור שאני לא יכול לעלות עם יותר מ-11 שחקנים על כר הדשא".

 

באיטליה התעסקו אתמול בעיקר בתגובה של רונאלדו לשער השני של מריו מנדז'וקיץ'. הפורטוגלי פספס שער בטוח, רק שאיכשהו זה הסתיים בבישול לקרואטי. הבעיה: רונאלדו נראה אפילו מאוכזב מהעובדה שמנדז'וקיץ' כבש ולא הוא. "הוא עצבני, אנוכי, לא בדיוק השחקן הכי גדול בכל הזמנים", צייצו מספר אוהדי יובה בטוויטר.

 

למה רונאלדו לא חוגג?

 

כך נראה רונאלדו אחרי השער של מנדז'וקיץ'

 

רונאלדו בלי מודריץ' ומרסלו

 

תראו מי כבש יותר עד כה מ-CR7

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים