שתף קטע נבחר

דיווח: פאולו דיבאלה יעבור לריאל מדריד

בארגנטינה טוענים שרגע לפני תוך מועד ההעברות, הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם יובנטוס על רכישתו של הסופרסטאר תמורת 180 מיליון אירו. עשוי להרוויח כ-16 מיליון אירו לעונה ויקבל את המספר 7, שהיה שייך לכריסטיאנו רונאלדו. עם זאת, לא ברור עד כמה מהימן הדיווח

 

רגע לפני תום מועד ההעברות בשבוע הבא, יכול להיות שריאל מדריד מצאה את כוכב העל שהיא חיפשה. העיתונאי הארגנטינאי מאוריסיו הידלגו טוען שהבלאנקוס הגיעו לסיכום עם יובנטוס על רכישתו של פאולו דיבאלה תמורת לא פחות מ-180 מיליון אירו.

 


 

על פי הדיווח, דיבאלה יחתום במדי אלופת אירופה ויוצג במהלך השבוע הבא. הוא צפוי להרוויח כ-16 מיליון אירו לעונה ויקבל את החולצה עם המספר 7, כן כן, בדיוק אותו מספר שהיה שייך לרונאלדו.

 

יפתיע מאוד אם זה יקרה. דיבאלה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יפתיע מאוד אם זה יקרה. דיבאלה(צילום: רויטרס)

 

הידלגו טוען שהמעבר הסופר מפתיע של הארגנטינאי הנפלא למדריד מגיע גם בעקבות היחסים הבעייתיים שלו עם מאמנו ביובנטוס, מסימיליאנו אלגרי.

 

למרות הביטחון של העיתונאי הארגנטינאי, שמזדהה בטוויטר כעובד בעיתון "אולה" במדינתו – בבדיקה שנעשתה במערכת העיתון הם טענו שהידלגו כלל לא עובד אצלם.

 

כריסטיאנו רונאלדו פאולו דיבאלה (צילום: getty images)
ראש בראש? באמת? דיבאלה ורונאלדו(צילום: getty images)

 

בכל אופן, קשה מאוד להאמין שעסקה כזו תצא לפועל, למרות הסכום האדיר שיובה תרוויח, שכן היא תתקשה למצוא מחליף ראוי לדיבאלה בזמן. כך או כך, ריאל יכולה להתנחם בהחתמתו של מריאנו דיאס, שאמור לחזק את החוד של אלופת אירופה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
פאולו דיבאלה
צילום: רויטרס
מומלצים