שתף קטע נבחר

ג'נרו גאטוזו: "לקוטרונה יש ארס בתוכו"

מאמן מילאן החמיא לחלוץ שעלה מהספסל והביא לו את הניצחון הדרמטי על רומא: "אנחנו יודעים לסבול, לפעמים צריך לשחק עם סכין בין השיניים". קוטרונה: "לא שמעתי כלום ברגע שהכדור נכנס"

 

האם זו תהיה העונה בה מילאן סוף סוף תחזור לצמרת הגבוהה באיטליה? עוד מוקדם לומר, אבל לפחות הרוסונרי יכולים לחגוג ניצחון ראשון העונה אחרי ה-1:2 הדרמטי על רומא אתמול (שישי).

 


 

כוכב הניצחון היה כמובן פטריק קוטרונה, שעלה מהספסל וכבש את שער הניצחון בדקה ה-95. מאמנו, ג'נרו גאטוזו, ידע להחמיא לחלוץ שלו וטען: "לקוטרונה יש נכון לעכשיו ארס בתוכו".

 

קוטרונה וגאטוזו חוגגים (צילום: EPA)
ניצחון חשוב. קוטרונה וגאטוזו חוגגים בסיום(צילום: EPA)

 

"אנחנו רק אחרי שלושה מחזורים וכבר אנחנו מתחילים לדבר על נקודת מפנה בעונה", הוסיף גאטוזו. "זה היה מצער מאוד שלא הוצאנו יותר מהמשחק מול נאפולי. נראינו יותר טוב הפעם, אבל לא יכול לדבר על איזה שינוי דרסטי בינתיים. עבדנו על הצד המנטלי ואנחנו יודעים איך לסבול. לפעמים צריך פשוט לשחק עם סכין בין השיניים".

 

קוטרונה, גיבור הניצחון, היה בעננים בסיום המשחק ואמר: "אני כל כך שמח שניצחנו, מה עוד אפשר לבקש. ניצחון כזה הוא אפילו יותר כיף. לא יכולתי לשמוע או להבין שום דבר ברגע שהכדור נכנס לרשת. אני מקווה להמשיך ככה ולעזור לקבוצה לנצח ולהתקדם במעלה הטבלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
פטריק קוטרונה
צילום: רויטרס
מומלצים