שתף קטע נבחר

באיירן עדיין מושלמת אחרי 1:3 על לברקוזן

הבווארים בודדים בצמרת אחרי שנחלצו מפיגור ביתי מפנדל של וונדל, עם תגובה מהירה של טוליסו ושער אדיר של רובן שהשלים מהפך - והכל עוד לפני הדקה ה-20. חאמס סגר עניין (89). שני שערים בתוספת הזמן ב-2:2 המטורף בין הרטה ברלין לוולפסבורג

באיירן מינכן נקלעה הערב (שבת) לפיגור מוקדם מול לברקוזן מפנדל של וונדל (5) ולרגע נדמה היה שהיא עלולה להסתבך, אבל רק לרגע, וזה נגמר עם 1:3. חמש דקות לקחו לטוליסו כדי להשוות אחרי הרחקה לא טובה של ההגנה.

 


 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

עוד תשע דקות עברו והפעם אריין רובן קיבל מתנה, השתלט על הכדור כ-15 מטר מהשער ושלח טיל מהאוויר לפינה הימנית העליונה של לוקאס ראדצקי, מהפך נפלא של ההולנדי. קרים בלאראבי הורחק בדקה ה-80 וחאמס סגר עניין בדקה ה-89 עם שער לא טיפוסי בנגיחה, אחרי התקפה נהדרת ובישול של טיאגו אלקנטרה. אחרי שלושה מחזורים, באיירן עדיין מושלמת בראש הטבלה.

 

אריאן רובן  (צילום: EPA)
אריין רובן. עדיין מושלמים(צילום: EPA)

 

דרמה ענקית התרחשה במשחק בין הרטה ברלין לוולפסבורג. חבאיירו דילרסון נתן להרטה 0:1 על וולפסבורג בדקה ה-61. הברלינאים קיוו שגם הם בדרך למאזן מושלם, אבל בדקה ה-87 הזאבים השוו מפנדל של מאלי. אונדריי דודה עשה 1:2 בדקה ה-91, אבל אדמיר מחמדי הספיק לשבור את הלב של הרטה כשהשלים 2:2 מטורף (93) וחלוקת נקודות - וולפסבורג שלישית והרטה רביעית, שתיהן עם שבע נקודות. 

 

בורוסיה מנשנגלאדבך מדורגת במקום הרביעי אחרי 1:2 ביתי על שאלקה, שעדיין לא צברה נקודה העונה. מתיאס גינטר (3) ופטריק הרמן (76) הבקיעו למנצחת, בריל אמבולו צימק (90).

 

במשחקים נוספים: דיסלדורף ניצחה 1:2 את הופנהיים, מיינץ ניצחה באותה תוצאה את אוגסבורג ולייפציג ניצחה 2:3 את האנובר.

 


פורסם לראשונה 15/09/2018 18:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים