שתף קטע נבחר

איטליה: סאסואולו עלתה למקום השני. צפו

שער ושני בישולים של די פרנצ'סקו סידרו לקבוצתו 1:3 על אמפולי בפתיחת המחזור החמישי בסרייה A. צרפת: רק 1:1 למונאקו מול נים

 

פרדריקו די פרנצ'סקו מסאסואולו עלה לכותרות בשבוע האחרון, ולא מרצונו. דגלאס קוסטה מיובנטוס ירק על פניו, במהלך המפגש בין הקבוצות, מה שהוביל להרחקתו של הברזילאי מארבעה משחקים. הערב (שישי) החלוץ האיטלקי הוכיח שכדאי לדבר עליו גם בענייני כדורגל נטו. שער וצמד בישולים סחפו את קבוצתו ל-1:3 על אמפולי ולמקום השני, לפחות זמנית, בסרייה A.

 


 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

דווקא אמפולי עלתה ליתרון ראשון, ועוד אחרי 20 שניות. טעות בהגנת סאסואולו הסתיימה בשער של פרנצ'סקו קאפוטה. המארחת הגיבה מהר ובדקה ה-13 מצא די פרנצ'סקו במסירת רוחב את קווין פריס בואטנג, שהשווה. די פרנצ'סקו בישל לג'יאן מרקו פרארי (57) את השני של סאסואולו והחלוץ קינח עם שער משלו, חמש דקות לשריקה. עוד קודם לכן הורחק מיכה זאיץ' האורח בכרטיס אדום.

 

סאסואולו (צילום: EPA)
פרארי חוגג את השער השני של סאסואולו(צילום: EPA)

 

סאסואולו עלתה, כאמור, למקום השני בטבלה עם 10 נקודות מ-15 אפשריות, אבל היא כמובן עם משחק עודף. אמפולי במקום ה-17 עם 4 נקודות בלבד.

 

בצרפת, מונאקו ממשיכה את פתיחת העונה החלשה שלה. הערב סיימה רק ב-1:1 ביתי עם נים, במשחק שפתח את המחזור השישי. נגיחה של אנתוני בריאנקון (19) העלתה את נים ליתרון, רדמאל פלקאו איזן (27). מונאקו רק במקום ה-12 עם שש נקודות, נים שביעית עם שתי נקודות יותר.

 

רדאמל פלקאו מונאקו (צילום: רויטרס)
הפנים של פלקאו אומרות הכל(צילום: רויטרס)

 

בספרד, ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון שני העונה - 0:1 בחוץ על וואסקה. מיקל מרינו כבש (64). לאורחת גם הורחקו שני שחקנים: חואנמי (71) ותיאו הרננדס (82). סוסיאדד שישית עם 7 נקודות, וואסקה במקום ה-16 עם 4 נקודות.

 

 

בגרמניה, שטוטגרט ופורטונה דיסלדורף סיימו ב-0:0 מאכזב. המארחת עדיין ללא ניצחון ורק במקום ה-15 עם שתי נקודות אחרי ארבעה מחזורים. דיסלדורף שמינית עם חמש נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים