שתף קטע נבחר

ג'רארד פיקה נגד השופט: "ההיסטוריה שלך מדברת בעד עצמה"

בלם ברצלונה תקף את חסוס חיל מנאסנו, שהרחיק את קלמנט לנגלה בתיקו מול ג'ירונה: "המרפק לא היה מכוון ואתה יודע את זה". מסי לא לחץ יד לשופט. ואלוורדה: "טעיתי שלא הכנסתי את אומטיטי מוקדם יותר"

בברצלונה כועסים מאוד על השופט חסוס חיל מנאסנו, שהרחיק אתמול (ראשון) את קלמנט לנגלה במהלך ה-2:2 עם ג'ירונה, בטענה כי המרפק שהשחקן נתן לפרה פונס היה מכוון.

 

בתקשורת הספרדית דווח הבוקר כי השופט הגיע בסיום המשחק ללחוץ את ידו של ליונל מסי, אך הכוכב התעלם ממנו וירד לחדר ההלבשה בזעם. ג'רארד פיקה התנפל על חסוס חיל במחצית ואמר לו: "המרפק לא היה מכוון ואתה יודע את זה. ההיסטוריה שלך מדברת בעד עצמה". הבלם התכוון לחצי גמר הגביע הספרדי ב-2017, אז הרחיק חיל את לואיס סוארס וסרג'י רוברטו במשחק מול אתלטיקו מדריד (ברצלונה עלתה לגמר בסופו של דבר).

 

פיקה (צילום: רויטרס)
פיקה מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

"הייתי מופתע מההחלטה של השופט", אמר מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה, "ראיתי שפונס התנצל בפני לנגלה כי הוא עשה עליו עבירה קודם. עד ההרחקה שלטנו במשחק. שיחקנו בסדר גם עם עשרה שחקנים. טעיתי שלא הכנסתי את סמואל אומטיטי כבר במחצית הראשונה אחרי ההרחקה, חשבתי שנסתדר עד המחצית".

 

ואלוורדה סיכם: "אפשר להיות מרוצים מכך שגם בעשרה שחקנים שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים. יש הרבה דברים טובים בקבוצה, כמובן שנשמח אם נשתפר. הליגה עוד ארוכה ויש עוד זמן לשפר את היכולת שלנו, אסוור להוריד את הראש בגלל שאיבדנו נקודות".

 

 

חסוס חיל ומסי (צילום: גטי אימג'ס)
חסוס חיל ומסי(צילום: גטי אימג'ס)

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים