שתף קטע נבחר

בת זוגו של רונאלדו: "אתה תמיד עובר את המכשולים שמציבים לך"

ג'ורג'ינה רודריגס העלתה תמונה לאינסטגרם, בה הביעה תמיכה בכוכב הפורטוגלי בעקבות פרשת האונס לכאורה בה הוא מואשם בימים האחרונים

למרות ההאשמות החמורות נגד כריסטיאנו רונאלדו כי אנס בשנת 2009 את קתרין מיורגה במהלך חופשה בלאס וגאס, חברתו לחיים ואם בתו, ג'ורג'ינה רודריגס, תומכת בכוכב הפורטוגלי.

 


 

רודריגס העלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 7.4 מיליון אנשים תמונה שלה צופה במשחק של רונאלדו, וכתבה: "אתה תמיד עובר את המכשולים שמציבים לך ויוצא מהם חזק יותר כדי להראות עד כמה אתה נהדר".

 

הפוסט של רודריגס (צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס)
הפוסט של רודריגס(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס)

 

עוד כתבה הדוגמנית הספרדייה: "תודה לך שאתה נותן לנו ליהנות ממך בכל משחק. אני אוהבת אותך כריסטיאנו". רודריגס חתמה את הפוסט עם חמישה לבבות.

 

כזכור, ביום שישי האחרון פרסם המגזין הגרמני "דר שפיגל" ראיון עם מיורגה, בו היא נחשפה לראשונה בשמה. האונס לכאורה דווח כבר בשנת 2017 על ידי אתר "פוטבול ליקס", אך ללא שם הנפגעת.

 

ג'ורג'ינה רודריגס (צילום: getty images)
רודריגס. איך הפרשה תסתיים?(צילום: getty images)

רונאלדו נוחת בטורינו (צילום: EPA)
רונאלדו ורודריגס בנחיתה בטורינו(צילום: EPA)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

באותה כתבה נטען כי רונאלדו ומיורגה הגיעו להסכם מחוץ לבית המשפט, שבמסגרתו היא תקבל 278 אלף אירו על מנת להשתיק את הסיפור. הפורטוגלי דיבר אתמול עם מעריציו במסגרת וידאו צ'ט שערך באינסטגרם ובו אמר כי הדיווחים על האונס הם "פייק ניוז".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס
צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס
מומלצים